במוסקבה נחנך המסגד הראשי המשופץ

פספורט 1

New member
לפחות 39 אזרחים נהרגו במתקפות הרוסיות בסוריה

"8 מההרוגים – ילדים".
 
כן, בטח, ממש "מידע בדוק".

מסתבר, שרק עכשיו, כשרוסיה התחילה לתקוף את דאע"ש, פתאום מישהו נהרג בסוריה. לפני כן אף אחד לא נהרג, אף פליט לא ברח מסוריה לאירופה, ובכלל לא היתה בסוריה שום מלחמה. עכשיו פתאום באו הרוסים הרעים האלה, בלי לבקש רשות מאמא-אמריקה, והתחילו להרביץ לדאע"ש התמים והמסכן.

אגב, מה זה קשור למסגד למוסקבה?
 

פספורט 1

New member
הערצתך העיוורת לאמא רוסיה

פשוט מעוררת בחילה.

אגב, מה קורה עם זכויות האדם ברוסיה? אולי תעדכן אותנו...
 
יש לך מה לומר חוץ מסיסמאות נבובות?

למשל, מה הקשר בין הקשקושים שלך למסגד הגדול במוסקבה?
 

פספורט 1

New member
איפה ראית סיסמאות

הרי הידיעה שלך להקמת המסגד במוסקבה, נועדה לפאר,
לרומם ולהלל את אמא רוסיה שלך. זאת אותה רוסיה שרומסת
זכויות אדם, מיליון מסגדים לא ילבינו את פשעי המשטר.
עכשיו הבנת את הקשר מר ברוך?
 
כל מילה ומילה - סיסמה נבובה, פרימיטיבית.

אתחיל מהסוף. נניח אפילו שכל הקשקושים שלך על "פשעים" ועל "זכויות אדם" הם אמת לאמיתה. נניח.
עדיין: איך זה מתקשר למסגד החדש במוסקבה?!
תשובה: מי שסימן מראש את מישהו, במקרה הזה את רוסיה, בתור "הבחורים הרעים", אם זו התעמולה המערבית המכוונת, ואם זה סתם דבילים שאינם מסוגלים להפעיל באופן עצמאי את התאים האפורים, הטקטיקה היא אחת: להציג את הדברים בשחור-לבן בלבד! אם כבר מזכירים את רוסיה, אז אך ורק בהקשר שלילי! הס מלהזכיר משהו אחר, חיובי, או נייטרלי! רק שחור משחור. חובה להטיל דופי בלבד. אם זו אולימפיאדת החורף, אם זה הישג כלשהו בתחום הטכנולוגיה, התרבות, הספורט ואפילו הרכילות - או שבכלל לא להזכיר, או להזכיר דברים שליליים בלבד, או להשמיץ, להמציא דברים שליליים.

הנה דוגמה מצוינת: הזכרתי את המסגד הגדול במוסקבה, עם תמונות מעניינות, בלי שמץ של קשר ל"זכויות אדם" ושאר סיסמאות, ומייד קופץ תועמלן פרימיטיבי, בהתאם לקו שתיארתי לעיל, שאסור להזכיר את רוסיה בהקשר כלשהו שאינו שלילי, שאסור לספר לאנשים על המסגד החדש, ועדיף שבכלל לא יידעו על קיומו! אלא אם כן יימצא/יומצא משהו שלילי לומר בהקשר למסגד זה. ועד אז - צנזורה!

עכשיו בנוגע לקשקושים, עליהם חוזרים כמו תוכיים גולשים פרימיטיביים מסוימים, בדבר "הפרת זכויות אדם" ברוסיה (הכי מצחיק זה כשאנשי ימין ישראליים, התומכים בכיבוש על כל עוולותיו, מדברים על "זכויות אדם"
).

נכון, התעמולה המערבית, ושטופי המוח הפרימיטיביים, אוהבים לחזור כמו תוכיים על הסיסמה הנבובה בדבר "הפרת זכויות האדם" ברוסיה, סיסמה שאין לה על מה להתבסס אלא על בדותות מצוצות מהאצבע, מבלי להציג עובדה אחת לרפואה, רק שקרים ו"השערות" חסרות בסיס.

גם בזירה הבילאומית מבוססת התעמולה המערבית על שקרים גסים ושטיפת מוח. ארה"ב ופודליה מפציצים וכובשים בכל העולם, מחלקים ציונים לאחרים, מחליטים מי "צריך להישאר בשלטון" בארץ זו או אחרת, ואת מי "צריך להחליף", ואף אחד משטופי המוח הפרימיטיביים אפילו לא מעלה בדעתו לשאול, מי בעצם נתן להם יפוי כוח?!

תעמולה פרימיטיבית זו משתלטת גם על שפת הדיבור: כשקוראים למישהו "פרו-רוסי", זה כבר נחשב מראש ל"קללה"
אם שכנה כלשהי של רוסיה רוצה סה"כ לקיים יחסי שכנות נורמליים עם רוסיה, לא לנתק סתם ככה בלי סיבה את היחסים בני מאות השנים, הכלכליים, הטכנולוגיים, התרבותיים והאחרים עם רוסיה, אז מאשימים אותם שהם "בובה של רוסיה".
ולהיפך: כשאומרים על מישהו "פרו-מערבי", זה כבר "נשמע טוב". גם אם אלה ניאו-נאצים אוקראיניים. כשקוראים למונרכים הערביים בסעודיה ובמפרץ "המשטרים המתונים", זה כבר הופך אותם, בתור ידידי המערב, לאלופי העולם בדמוקרטיה.

אתה מדבר על "פשעים"? זה שההתערבות הבוטה של המערב בעירק, בסוריה, בלוב הולידה בארצות אלו כאוס, מלחמת אזרחים, התפשטות אל-קאעידה ודאע"ש, הרג המוני, בריחת רבבות פליטים המציפים את אירופה או טובעים בים - זה לא פשע! הירי של צה"ל על מפגינים ו"מפירי סדר" בשטחים הכבושים כולל עזה ש"יצאנו ממנה" - גם זה לא פשע. פשע אליבא דמפריחי הסיסמאות הנבובות זה רק הבדותות שממציאים על רוסיה.

אדרבא, אתה מוזמן להציג עובדה בדוקה אחת לרפואה, המעידה על "פשע" של רוסיה ו/או על "הפרת זכויות אדם".
 
למעלה