במילה אחת? אכזבה! :(

spheonx

New member
במילה אחת? אכזבה! :(

אוקיי, היום טיילתי לתומי למרכז יורוקום ברח´ יגאל אלון בתל אביב קיוויתי שיימצאו טיפול למכשיר הנוקיה 3310 שלי תקוותי לא נענו ממש נמסר לי שאין באפשרותי לשדרג את התוכנה (התקנת עברית או אפילו בדיקה של התוכנה עצמה) אמרו שהמכשיר נעול לשידרוג של תוכנה מכיוון שהוא נקנה בחו"ל... הציעו לי לעשות שם אחריות מלאה או משהו כזה בכדי שאם יהיו שדרוגים בעתיד הם כן יוכלו לשדרג לי או משהו כזה, לא הקשבתי ממש. בכל מקרה - למישהו יש רעיון מה עושים עם דבר כזה? עדיין לא ניסיתי עם טלטיב אגב, יש לי עדיין ביטוח על מכשיר אחר אז עד שאני לא מבטל אותו ההורים לא מסכימים לעבור לביטוח אחר לפני שאני פונה אליהם, למישהו יש רעיון? כל דבר יעזור! אני מניח...
 
זה בולשיט של יורוקום

תגיד שקנית את המכשיר לא נעול, והם נתנו לך אחריות על כך, ואם עדיין אז תתעקש ותגיד שאתה מוכן לשאת בתוצאות!
 

spheonx

New member
ואם הם צודקים?

הם אמרו שאם הם יינסו לשדרג את המכשיר במצב הזה המכשיר פשוט יינעל טוטאלית אם הוא באמת יינעל? אין לי ביטוח עליו
 
גם לי אמרו את זה

אז כשקבלתי את הציוד לפתיחה אמרתי להם שלא אכפת לי שזה ינעל, אז הם לא הסכימו בכלל. זה כאילו סתם תירוץ לא נכון וכשאתה אומר שאתה מסכים אז הם לא מוכנים!
 

spheonx

New member
מה זאת אומרת

"כשקיבלתי את הציוד לפתיחה" יש לך כבל ותוכנה לשיחרור של ה"נעילה" כפי שהם קוראים לזה? חוצמזה, יש להם גישה ל"אמא" של המכשיר כמו שאומרים, לא? זו כזו בעיה למחוק את כל מה שיש על המכשיר? תוכנה + תפריטים + הכל ולהעתיק מחדש תוכנה עדכנית?
 
למעלה