בממשלה מתווכחים מי ימגן את הרכבת לשדרות – והדרום נותר מנותק מהמרכז

כשלוגי

Active member
ויכוח ישן בין משרד הביטחון למשרד התחבורה לגבי מי אחראי על מיגון קטע מתוך מסילת הרכבת שבין אשקלון לשדרות מתעורר מחדש בצל המלחמה ■ המיגון צפוי לעלות 480 מיליון שקל ■ בינתיים, תחנת הרכבת בשדרות סגורה

 

מנכל אחד

Active member
ויכוח ישן בין משרד הביטחון למשרד התחבורה לגבי מי אחראי על מיגון קטע מתוך מסילת הרכבת שבין אשקלון לשדרות מתעורר מחדש בצל המלחמה ■ המיגון צפוי לעלות 480 מיליון שקל ■ בינתיים, תחנת הרכבת בשדרות סגורה

הדרך המהירה מאופקים לתל אביב עוברת בתחנת באר שבע צפון.
כיום במקטע נתיבות באר שבע פועלת רכבת של 5 קרונות כשבמציאות גם רכבת של שתי קרורונות יכולה להספיק

הצורך לעבור בבאר שבע גורם לעומס לא קטן על התחנה, מה שגורם לרכבות לנסוע די מלאות, אבל לא מעבר.
לא נראה שעובדים על החישמול ולכן אני לא מבין למה התדירת לא חוזרת ל2 רכבות לשעה.
 
למעלה