במסגרת יום מחלה...

Lazy Busy Bee

New member
במסגרת יום מחלה...

זפזפתי לי ל"יפה לך" בדיוק כשאורנה דץ אמרה בחוסר סבלנות: נשארו לנו עוד חמישה שבועות בנתניה ונגמר הסיפור. היא אמרה זאת בציניות וזלזול והבנות צחקו בסרקאזם והוסיפו: טבלת ייאוש... בנוסף בגישה הכללית שלהן הן הבהירו שנמאס להן מנתניה, שהן נורא סובלות לבוא לנתניה (חצי שעה מתל אביב בשעות שהן נוסעות). הן פשוט מזלזלות בציבור הנתנייתי וגם בצופים. עכשיו אני לא מבינה כלום. כי באותו ערוץ יש את אלירז שעושה הכל בכיף והתלהבות. לא מתנשא, מדבר בגובה העיניים והרבה יותר אנשים אוהבים אותו. אז תסבירו לי למה אנחנו מקבלים רק שעה מאלירז ובלי שידורים חוזרים. מה הקטע של ערוץ 24? הרס עצמי?
 
גם ערוץ24 צריך יום מחלה.

איזה יום,חודשיים לפחות.
.
 

Lazy Busy Bee

New member
ולמה אין שידור חוזר לתוכנית של אלירז?

מה נסגר עם הערוץ ההזוי הזה? מה צרך לקרות בכדי שתבינו באיזה צד של הלחם מרוחה החמאה?
 
זה אחד הסימפטומים של המחלה.

הם כנראה נבהלו מהסלבס הותיקים שקרקרו קצת. אבל בוא נעשה חשבון פשוט:הם נתנו להם את מה שרצו וזה לא הצליח. עכשיו יש להם את כל הלגיטימציה לרוורס.
 

Lazy Busy Bee

New member
קינג - כולה ביקשתי שידור חוזר...

רוורס זה כבר יותר מדי בשביל ערוץ 24. אני צנועה...
 

לא סלב

New member
זה שידורים חוזרים עתיקים

ששודרו כבר עשרות פעמים. אם יש מישהו שמסוגל לצפות בזה בפעם העשירית שיבושם לו.
 

רוי 300

New member
לך תצפה באיילה שלך , המתחנחנת

ותשאיר לנו את אלירז, אם אתה כל כך סובל פשוט אל תצפה זאת מדינה דמוקרטית לא מכריחים אותך לצפות בו, אני נהנית ממנו מאוד ועוד כמה כמוני, כנס לקומונה שלנו ותראה את נתוני הרייטיניג בתוכנית של אלירז וגם כמה אנשים אוהבים אותו. העלבונות שלך לא ממש מזיזים לנו רק גורמים לנו לאהוב אותו יותר, ואתה יכול ללכת "להפליץ במים רותחים"...
 
למעלה