במעגל המעגלים דיברנו "פייסבוק"- להלן הסיכום

במעגל המעגלים דיברנו "פייסבוק"- להלן הסיכום

במעגל המעגלים, הכנס הארצי של "קישורי
אמהות" היתה הרצאה בנושא השיווק בפייסבוק. ישבנו נשים בעלות עסקים שכולנו רוצות מאד לשווק ולקדם את העסק שלנו, אולם לא רוצות ולא יודעות ולא ממש אוהבות (אחת יותר ואחת פחות) לעסוק בשיווק עצמו. היו בעלות עסקים שכבר "שוחות" כמו
בפייסבוק ולעומתן ישבו כאלו שהלכו לאיבוד
אז ראשית- אני מצרפת כאן תקציר שערכתי להרצאה. וזהו המקום להפגיש בינכן ה
להשמיע את קולכן
ולהסביר לנו ה
קצת על העניין הזה. ואנחנו נשאל על מנת שתוכלו לעזור לנו
 

gali baron

New member
האם באמת נכון המשפט:

אם אתה לא שם אתה לא קיים כשמדובר בפייסבוק?
 
לדעתי לא

אין ספק שפייסבוק כערוץ שיווק מביא עימו המון הזדמנויות שלא היו קודם ומי שמתאים לה יכולה לעשות איתו המון לטובת העסק שלה (זה גם תלוי בסוג העסק והלקוחות אבל הרבה יותר תלוי במה בעל העסק בוחר לעשות עם הערוץ הזה). ועדיין - היו עסקים גם לפני פייסבוק ויש עוד הרבה מאוד דרכים אחרות לעשות עסקים, להביא לקוחות ולשמור על הקשר עימם גם מחוץ לפייסבוק. וזאת, למרות שמי שנמצא בפייסבוק ונחשף, כמוני, להמוני יועצי הפייסבוק הנולדים מדי רגע, עלול בטעות לחשוב ש"אם אתה לה שם אתה לא קיים". לדעתי זהו ערוץ שיווקי מדהים שכדאי מאוד לרתום לטובת העסק אבל מי שזה לא מתאים לה יכולה לבחור בערוצים אחרים ולהצליח לא פחות.
 
אפשר לקבל אולי רשימת 10 הדיברות החשובות

לניתוח את הקהל שלי בפייסבוק? למשל- איך אדע מתי ואיפה הם פעילים בפייסבוק?
 

rayshlomi

New member
רוב הלקוחות שלי מגיעות מהפייסבוק

וזה דרך נהדרת לשמור על קשר ולהראות נוכחות. אני בהחלט לא מומחית בפייסבוק (לדעתי אין כאלה, זה מדיה שמשתנה כל יום) אבל אם יודעים לנצל אותה נכון ובסבלנות, התוצאות מגיעות. מי שמעוניינת לשאול ולקרוא טיפים על התנהלות בפייסבוק ושיווק באופן כללי מוזמנת להכנס לדף שלי- http://www.facebook.com/reutshivook לדעתי אם יש לך התנגדות לפייסבוק ואת מוצאת דרכים אחרות לשווק את עצמך זה בסדר. לא לכולן המדיה הזו מתאימה. אם בכ"ז היית רוצה להבין מה חוסם אותך את מוזמנת להגיע לסדנא- ממני והחוצה- שתתקיים ביום שישי בשבוע הבא (17 ביוני) בגדרה. פרטים כאן- http://www.facebook.com/event.php?eid=212546912099966
 
באיזו תדירות את נמצאת בפייסבוק?

האם יש לך זמנים קבועים? האם את כל היום? האם את יודעת לפלח באילו ימים ושעות נמצאים הלקוחות שלך בפייסבוק? ============================================= אני שואלת כי כרגע לי קשה להתחייב על יום ושעה
קבועים שאני בפייסבוק, על ימים קבועים בהם אני אכתוב פוסטים
ואעלה לפייסבוק ולכן לא נמצאת שם בדף עסקי כרגע. אשמח
לקבל מידע והמלצה על התנהלות עסקית נכונה בפייסבוק. תודה
 

rayshlomi

New member
ההתחייבות הזו מרתיעה אותך ומונעת ממך

להכנס לפייסבוק. תתחילי לאט ובהדרגה. כנסי לדפי עסק של אחרים מתחומך או של דפי עסק עם אותו קהל יעד ותתחילי לקרוא ולהתרשם. שימי לב מה מושך אותך ומה פחות. את יכולה גם לנסות להגיב לאחרים. שוב- שימי לב מה גורם לך להגיב ומה לא. לגבי תדירות- אני כן בעד תדירות יומיומית אבל לא של שעות, אפשר קצת בבוקר וקצת בערב. לא צריך לדעת מתי הלקוחות שלי בפייסבוק, אם את תהיי שם על בסיס יומי הם יראו אותך. פוסטים- כדאי שפוסט ימשוך אןהדים כדאי לכתוב אותו כאשר יש לך מסר שבוער בך להעביר. לכן אני לא ממליצה לכתוב פוסט כי צריך לכתוב. אני יכולה להמשיך לכתוב עד בלי סוף- את מוזמנת להכנס לדף שלי- http://www.facebook.com/reutshivook, אני כתבתי כמה פוסטים על התנהלות נכונה בפייסבוק ואני גם ממליצה שם על דפים נוספים שיעזרו לך (כמו פייסבוק המדריך לפרסום). בנוסף, בתחתית הדף יש קישור לשימושון הפייסבוק הגדול- הוא מכיל טיפים מהשטח של הרבה כרישות פייסבוק... בהצלחה!
 
תודה. מאחר והעבודה שלי היא גם בשעות הערב

ולא תמיד יש לי כוחות להכנס אז אני באמת כרגע לא נוכחת כמעט בפייסבוק. כנ"ל לגבי שעות היום. אבל בהחלט מתרשמת ומפנימה, ואולי פעם... אם כי רוב הלקוחות שלי לדעתי לא בפייסבוק (גיל...)
 

rayshlomi

New member
אני מציעה לך פשוט לשאול את הלקוחות שלך

לשאול אותם אם הם שם או לא ואם לא אז איפה הם כן נמצאים.
 
למעלה