במערב הפרוע וגם בטקסס אומרים:

במערב הפרוע וגם בטקסס אומרים:

איף יו הב טו שוט שוט, דונט טוק! כולם מדברים, מחשבים ומעריכים, לגסטרונג פשוט מפרק לפלוטון את הצורה ודוהר קדימה. וזה מה שקרה היום. בשש השנים האחרונות התסריט חוזר על עצמו עד שהיום בדקתי אם אני לא צופה בקלטת. שנה שישית ברציפות, בקטע ההררי הראשון, בעלייה האחרונה לסיום הקטע, רכבת הדואר מפוצצת לכולם את הרגליים, ארמסטרונג מחכה עד שהוא נשאר כמעט לבד ואז בין חמישה לשלושה ק"מ מהפסגה הוא מעביר לאובר דרייב ועולה בסערה השמימה, או שהוא מנצח או שהוא במקום השני. עובדה: הוא עשה זאת באוטקאם, באלפ דואז, בססטריה ופעמיים בלה מונג'י. אממה? כולם עושים ספקולציות, מתאמנים בשיטות חדשות, מחליפים ספונסרים וקבוצות וחושבים בהפוך על הפוך מה הוא יעשה הפעם? איזה שפן הוא ישלוף לנו? כאילו, הלווו? אולריך, המילטון. אם לא הבנתם הוא חוזר על התרגיל שלו בפעם השישית וזה כבר מביך כמה שזה שקוף. ההבדל הוא שלאנס מתמקד בראוי, בלי הכרזות נוסח מאיו, בלי שינויים קיצוניים כמו אולריך - שנה אחת הולך לג'ירו עם כרס בירה כדי להתכונן, שנה אחר כך כמעט לא מתחרה ורק מתאמן כמו רוקי 4 בהרים, רחוק מעין כל וצועק "דראגווווו!!!" סליחה, "ארמסטרווווונג!!!" לשמים. נכון שמוקדם לחגוג, מחר באסו, קלודן ואפילו לאנס יכולים לעוף אחורה בגלל סתם יום רע.לדעתי ראינו כאן שהרוכבים פשוט מ פ ח ד י ם לנקוט בצעד התקפי כלשהו (אמיתי, לא אנמי בשביל המצלמות והרעש והצילצולים) חוץ מ - csc של ריס שידוע בתור שובר רצף נצחונות מנוסה והיחידי ששלח שני רוכבים קדימה לעשות לארמסטרונג תרגיל 1 על 2 - חוצפה דנית לשים את הפטרון במצב כזה! אבל לריס אין בעייה עם שמות גדולים, הוא יוזם ותוקף וכנראה גם יודע להכין את רוכביו בצורה טובה. אם באסו ישפר את יכולתו בנגד השעון (כמו שארמסטרונג עשה בזמנו, הוא התחיל כרוכב נג"ש די בינוני) יכול להיות שיש לנו כאן מישהו עם פוטנציאל לנצח גרנד טור ביום מן הימים. קלודן סוף סוף מראה לנו (מאז נצחונו בפריז ניס לפני 3 שנים) שהוא עדיין כשרוני ויכול להיות שמחר הוא ישלח את אולריך להביא לו מים מהאוטו, ע"ע מהפך בין לילה אינדוראין-דלגאדו בשנת 1991, ריס-אולריך בשנת 1997 וכיו"ב.
 
השלב היום הראה לנו כמה דברים חשובים

א. נראה לי שמרוב לחץ אולריך הגיע לפיק שלו קצת מוקדם מדי השנה (טור של שוויץ), כבר מזמן אמרתי שהוא צריך מאמן נורמלי. ב. בעליות אמיתיות אי אפשר לרמות בתרגילים, אין 1+1,מי שיש לו רגליים- מגיע ראשון לפסגה. ג. אני עם קריסטי אנדרסון - אם יש בטור הזה מתחרה אמיתי לארמסטרונג, קוראים לו איבן באסו. לדעתי הלאנס לא שיחק אותה ג'נטלמן היום, הוא נאבק להשאר לבאסו על הגלג האחורי בעוד הראשון מחייך להנאתו. אנחנו לא יודעים אם באסו יכול להתקיף את ארמסטרונג בעליות, לפי מה שראינו היום לדעתי התשובה היא כן! ד. השאלה העיקרית היום היא: כמה זמן יכול באסו (אם בכלל) לפתוח על ארמסטרונג בעלייה ומצד שני, כמה זמן ארמסטרונג יכול לפתוח על באסו בנג"ש . באלפ דואז באסו יכול לצמצם כמעט לגמרי את הנזקים, ולעומת זאת ארמסטרונג כנראה יכול לפתוח עליו עוד דקה או שניים או אפילו שלוש בנג"ש ה"מישורי". ה. מאיו, הראס, המילטון יכולים אולי להתחרות עדיין על ניצחון בשלב אבל אינם מסכנים את הדירוג הכללי. ויש סיכוי סביר שאולריך כלל לא יראה את הפודיום השנה.... ואחרון- לדעתי אפשר היה לראות על פניו של ארמסטרונג אכזבה, אכזבה בעיקר מאולריך ממנו הוא ציפה סופסוף ל"פייט" אמיתי. לא היתה היום התקפה אמיתית של הטקסאני, ומצד שני גם לא של באסו... מה יקרה כשבאמת ילחמו על "חייהם"...
 
"לצמצם כמעט לגמרי את הנזקים..."

באלפ דו'אז? זו לא השוואה מדויקת, אבל בגלל שגם ארמסטרונג לא היה בשיאו באותו יום, אז בכל זאת אני אקח את הסיכון וישווה בין באסו לארמסטרונג. בתחרות האחרונה לפני הטור שלהם, הם נפגשו בדופין ליברה. וכמובן התמודדו בנג"ש במון ונטו. לא ארמסטרונג ולא באסו הרשימו באותו יום, אבל ההפרשי זמן בינהם הם ענקיים. ארמסטרונג ניצח את באסו בכמעט 4 דקות באותו קטע (והפסיד למאיו בשתי דקות). הפער הוא עצום, וזה קטע שארמסטרונג אמר עליו שהוא לא כל כך מתאים לו, והאלפ דו'אז הוא הרבה יותר קלאסי מבחינתו.
 
פרשני ערוץ 1 תרגיעו../images/Emo6.gif

כולה קטע ראשון בהרים. אף בר דעת ויידע לא יכחיש את עליונותו של ארמסטרונג על אולריך,המילטון, מאיו ושאר ירקות של ממש הפריעו לו בארבע מחמש ניצחונותיו או שעזרו לו בתוקף הסכם. יש עוד 24 עליות מדורגות לאורך מאות ק"מ ויותר משבוע. לא כולל הנג"ש של האלפ' דאוז. לא כולל הנג"ש ביום הלפני אחרון. ויש יום מנוחה שיכול לעשות שמות בשרירי רגליו של כל רוכב. ארמסטרונג לא יתפרק בחלק הראשון של הטור וכנראה שלא יתפרק כלל. הוא אלוף שאינו מהחומר המתפרק. אבל כולה סיום פסגה ראשון? אולריך שילם היום על מאות ק"מ מצטברים של עליות ולא על חולשה של 20 דקות בעלייה לקו הסיום הראשון של הטור. באלפ' דואז בשנה שעברה הוא הפסיד 3.5 דקות וחזר לאתגר את ארמסטרונג. אז היום הוא הפסיד 2.5 דקות. נכון הוא בפיגור גדול יותר משנה שעברה אבל ראבק...יום חלש גם של הטובים ביותר יכול לעלות בהפסד של כמה דקות בסיום פסגה., ארמסטרונג הפסיד כמעט שלוש דקות בקטע אחד בשנת 2000 משום שלא אכל כראוי. נכון לסיום הקטע הראשון יש שתי עובדות שאי אפשר לסתור. ארמסטרונג טוב יותר ממתחריו הקלאסים נכון ליום הראשון בהרים (מה השתנה?) לראשונה מאז ניצחונו הראשון בטור ארמסטרונג מוצא עצמו עם שני רוכבים מקבוצה אחת במהלך ההתקפה הראשונה שלו ולא מנצח בסיום הקטע. מה זה אומר? אני לא מהמר . אני מנסה לפרשן. כרגע אין מספיק נתונים. יש יותר מדיי סימני שאלה. הייתי רוצה לראות את השירשור שהספיד את אולריך בפורום אופניים מהתאריך 13.7.2003. ואח"כ לחכות למחר ולראות מה קורה על כמה רוכבים כולל אולריך. בשלישי או חמישי נדע מה עבר על כל רוכב.
 

aFish

New member
אני לא מבין הרבה וממש מסכים איתך

מפתיע אותי לראות את כל החגיגות לכאן או לכאן. יש עוד כל כך הרבה זמן, כל כך הרבה עליות ומכשולים. ראינו את זה שנה שעברה. עד הרגע האחרון שום דבר לא היה סגור. היום יהיה עוד מבחן משמעותי. יתכן שהיום התמונה תתבהר עוד יותר אבל לא נראה לי שעדין נדע אותה במלואה.
 
יובל אתה שוכח כמה רוכבים...

רוכבים שכבר היום בדקו את העצבים של ארמסטרונג. וגם מחר יבדקו אותו, כולם מתלהבים (בצדק) מבאסו ו-CSC. אבל שים לב לקבוצה נוספת שהייתה היום צמודה לארמסטרונג. בנסטו עם מנשבו (מקום שביעי 10 שניות מבאסו), רכבה היום עם שני רוכבים בקבוצה המובילה. תרגיל של מנשבו ומנצ'וב (איזה יופי שני חולצות לבנות), והם יכולים לרסק כמעט כל רוכב.
 

אמיר פז

New member
לא תם ולא נשלם

אתמול הקלטתי את העליות (המשפחה לפעמים חושבת שיש דברים חשובים מהטור, לא מבין את זה). צפיתי בלילה בתשומת לב - לדעתי ברור של.א. לא נתן לבאסו ולא בטיח. היכולת של ל.א. ,פיזית, מנטלית וקבוצתית מרשימה מאד. אבל - לדעתי לעומת שנים קודמות העליונות שלו מול אחרים בהתקפה האמיתית הראשונה היתה הרבה פחות ברורה. העובדה הזו קצת התערפלה כיוון שכולנו כמובן התמקדנו באולריך, המילטון ושות'. היו נדמה לי ארבעה שהיו איתו כמעט עד הסוף ובאסו נראה מאושש יותר. גם קלודן, אחרי משברון חזר לעצמו ולדעתי היה יכול אולי לסגור עליהם אם היו עוד 2 ק"מ. ולא נראה של.א. תקף פחות בהחלטיות משנים קודמות. אני אוהד שלו וההזמנות לכל השכונה לחפלה של מס' 6 כבר מוכנות, אבל היום אני במתח, האם יוכל להמשיך מה שהתחיל אתמול?אני מקווה שכן אבל לא משוכנע לגמרי אחרי אתמול. להערכתי הוא ילבש צהוב בסיום, בעיקר כי מנטלית הוא לא יתן לאף אחד לברוח לו/לשבור אותו, אבל אני חושב שהפנים שלו בסיום אתמול אמרו: "יום עבודה קשה ומוצלח, אבל אי אפשר לחגוג שום דבר ולא לנשום לרווחה. מחר ממשיכים לעבוד קשה." ובאסו - לא בחרתי בו בפנטזיה סתם. אני מאמין בו, אבל יחכה עוד שנה, וחוץ מזה חובת ההוכחה שהשתפר בנג"ש עוד עליו.
 
היריבים הרציניים של לאנס כרגע הם

באסו ומנצ'בו, שמרוחקים ממנו בדקה בסה"כ. כולם מדברים על אולרי, הראס, מאיו והמילטון ועל כך שלאנס הגדיל מהם את הפער בצורה משמעותית. אבל באסו ומנצ'בו עדיין נושפים בעורפו ויום טוב של אחד מהם בהרים יכול להפוך את הקערה על פיה. השאלה היא האם הצוות המקצועי של USPS עלה על הנקודה הזאת, והיום לאנס ינסה לתקוף את מנצ'בו ובאסו ולא את אולריך/המילטון/מאיו, כדי להגדיל קצת את הפער ולתת לו עוד שקט נפשי
 
זה בטח יפתיע, אבל ה-MVP ...

של אתמול מבחינתי הוא פלויד לנדיס. הוא עשה עבודה מדהימה אתמול, הוא כל כך נחוש במטרה (ניצחון של ארמסטרונג), והוא עושה הכל כדי לעמוד בה. ללנדיס יש שנה מצוינת, ששיאה ניצחון במרוץ הקטעים באלגרב. מי שקרה את הספר השני של ארמסטורנג, כבר יודע את זה. ארמסטרונג הקדיש כמעט פרק שלם ללנדיס, פרק שמתאר איך הוא עבד איתו ובנה אותו כרוכב. בהופעת הבכורה שלו בטור, לנדיס פישל. אבל בגלל התמיכה המדהימה של הקבוצה. לנדיס הבין את הטעויות, והיום הוא אחד הפועלים הבולטים ב-USPS. MVP מבחינתי, ובקצב הזה הפועל המצטיין של טור 2004.
 
למעלה