במפרים להאטת התנועה ברחובות

hutc57

New member
במפרים להאטת התנועה ברחובות

רבותי בטיחות בדרכים חשוב ביותר אבל בנקודה בה נגמרת האפקטיביות של הזהירות מתחילה התרדת התנועה והנהגים . שלב שבה "זהירות יתר " גורמת לעצבנות הנהגים זה מצב מסוכן לכולם : לנהג ,להולכי רגל , לרכב ולנוסעים בתוך הרכב . אני מתכוון בעיקר לבמפרים שנבנו לגוהה מוגזם כמו ברחוב הגליל ובמיוחד לאחרון שנבנה שם קרוב לרחוב הכרמל . אז מחזיק תיק התחבורה בעירית כ"ס מר אוחיון כדי שתתחיל להתמיעה הגזמתה . ממתין לתגובתכם. במידה ויהיו מספר תגובות נעביר למר אוחיון .
 
במכוניות היותר חדשות

יש בולמי זעזועים בלתי תלויים בגלגלים , מה שמבטל כמעט לחלוטין את ההשפה של פס ההאטה. אז לי אישית זה לא מפריע וקח בחשבון שזה נועד בשביל שלא תדרוס ילדים בני 8 לדעתי אתה סתם בכיין.
 

hutc57

New member
במכוניות היותר חדשות ºº

רבותי מכבד את דעתכם ומתחיל לזרום בה . אני מסכים זה טוב , מקווה שלשם הבטיחות ועבור ילדי 7.5 יוסיפו במפרים בכל 100 מטר לאורך רחובות כ"ס . ברכב 4 על 4 שלי תוצרת "פורשה" אני גם כלל לא מרגיש בקפיצות . רק אל תגידו עכשיו שאני מקבל דעות של חברי הפורום. להישמע .
 
אז יש לי פיתרון מעולה בשבילך

סע על המדרכה... את כל הקנסות שאתה תקבל.. אתה תשלם בקלות הרי יש לך פורשה.. הנה פתרתי לך את הבעיה עכשיו אתה יכול לחזור לחיות חיים תקינים.
 
נתון לפרשנות..

באנגלית זה PORSCHE אפשר להתעלם מה -E ועכשיו כשאני חושב על זה.. זה באמת פורש
 
אני ממש מסכימה איתך

בהתחלה שמו כיכר כל 2 מטר, והסכמתי עם זה. אבל עכשיו ברחוב גאולה לדוגמא- שהוא רחוב מאוד קטן, יש 5 פסי האטה. כאילו מה קרה???? זה ממש מעצבן. ונכון שבמכוניות מסבוימות לא מרגישים את זה, אבל עדיין, זה כבר הפך להיות מוגזם. מה גם שזה בזבוז הכספים שלנו. מעניין לדעת כמה תאונות זה מונע.
 

qtgirl

New member
מממ מה הקשר בין במפרים לזיהום?

וזה ממש מעצבן וגם העובדה שבלילה לא רואים את הבמפרים בגליל, אני נוסעת שם המון ועדיין יוצא לי ששניה לפני במפר אני לוחצת על הברקס כי לא ראיתי שמתקרב במפר, לפחות שיאירו אותם יותר או משו...
 
המממ...

בעקרון אמורים להיות עליהם מחזירי אור כך שמתקרבים אז רואים אותם. ולא קוראים לזה במפרים בכלל
זה פסי האטה לא במפרים
 

Pipe Dreamer

New member
מסכים

זה נהדר שאולי למכוניות חדישות זה לא מפריע, אבל לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אוטו חדש. אני לא יודע מי ה"גאון" שהחליט על הרפורמה הטיפשית הזאת בפסי ההאטה בכפ"ס, אבל כנראה שהוא לא למד שלהגביה כל מעבר חצי לגובה של יותר מ20 ס"מ כשהעליה אליו חדה כמעט כמו עליה על מדרכה, לא נקרא פס האטה אלא דרך מהירה לחיסול הקפיצים של האוטו. נכון שאולי זה מונע תאונות, אבל לפחות היו צריכים לשים פסי האטה נורמליים, כמו שהיו עד עכשיו. לדוגמה - בכוכב יאיר הישוב כולו מלא פסי האטה שמכריחים את הנהגים לא להגזים במהירות, אבל מצד שני לא קוטעים את רצף הנסיעה וגורמים לעצירה כמעט מוחלט כל 20 מטר.
 

hutc57

New member
במפרים תגובה

סוף סוף . מתחילים התושבים להבין למה התכוונתי בנושא הבמפרים . אז שוב אני לא נגד בטיחות וזהירות הכביש . לעשות כן , אבל לא לעבור את הנושא למתריד ובלתי נסבל . בסופו של דבר המתנגדים יצברו כח וילחצו להוריד את הבמפרים . אז המשיכו להתיחס לענין . המשך נסיעה בטוחה .
 
למעלה