במקביל לעבודתי על פרוייקט

Humus_Chipsalat

New member
במקביל לעבודתי על פרוייקט

וולברינה... עם האביר שלי (The crusader) לקחתי לעצמי פסק זמן וציירתי ציורון... בהתאם לפעולות צה"ל בשטחים, וסרטי המלחמה הרבים שראיתי לאחרונה (ע"ע: חיילים היינו, מלחמתו של הארט, אויב בשער וכו' וכו' וכו') עלה לראשי רעיון לצייר איזו סצינת מלחמה... אני יודע שאתם לא אוהבים להגיב על ציורים סתם.. אבל שווה לנסות את מזלי. אנא מכם... תגובות, ביקורות וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו' וכו'... אה כן... זה רק אני? או שגם אתם מרגישים שהטריילר לאקס מן החדש, הוא נראה כמו שקר אחד עלוב.. (ע"ע אקס מן-1) נו טוב... להלן הציור.
 

Scum Bunny

New member
נראה מצוין

מאוד דומה למשהו שאני מנסה לעבוד עליו ברגעים אלה ממש, למעשה. (אותו פרויקט קומיקס ארור שאני מנסה להרים עם עופר. אני לא מצליח לעצב את הדמויות המחורבנות) But enough about me... כמה הערות, כי אני נורא שימושי: -קו הסנטר של הבחורה נעלם דווקא במקום הכי חשוב- מתחת לפה. זה גורם לה להראות כאילו אין לה סנטר, מה שפוגע בצורת הפנים שלה. מנסיון, עדיף להעלים את הקו לפני ואחרי הסנטר (כלומר באזור שבו קו הסנטר מתחבר לצואר, והאזור בו הוא מתחבר לאוזן). -עד כמה שאני מבין את התמונה, יש ברקע (כלומר, כל מה שמעבר לחומה והשטח הריק שאחריה) שתי גבעות, חומה שבורה, בניין וקו רקיע של עיר. כדי למנוע מכל הדברים האלה להראות כאילו הם על אותו קו (כמו תפאורת קרטון בתיאטרון) יש כמה טריקים שיכולים לעזור לך: הראשון הוא הדרגתיות בגוונים: ככל שמשהו רחוק יותר כך הוא כהה יותר מקודמו (או בהיר יותר, אם יש ברקע ערפל). בכל מקרה, התקדמות מסודרת בגוונים לפי מרחק מאפשרת לראות בקלות מה נמצא לפני מה. במקרה שלך הגבעות בהירות, הבניין שמאחוריהן כהה, והעיר מאחוריו שוב בהירה. זה מבלבל. התירוץ היחיד לצבוע כל דבר ברקע באיזה צבע שבא לך זה אם הרקע מפורט ברמה קרובה לנושא הציור, כלומר אם העיר מאחורה נמצאת מספיק "בפוקוס" כדי שיראו פרטים כמו בניינים אינדיווידואליים, חלונות וכו' אז יש הצדקה לצבוע כל בניין בצבע שלו בלי שיקולי מרחק. אבל אם הכל זה רק צורה כללית של רקע לא ממוקד- דבוק בכללים שלי. זה נראה יותר טוב. הטריק השני הוא של אילB במקור: ככל שאובייקט רקע רחוק יותר מהמצלמה הוא פחות ממוקד, ולכן יש להפעיל עליו אפקט blur יותר חזק. עובד כמו שיטת הצבעים שלי, אבל נראה יותר ריאליסטי. נסה את זה, אם אתה לא חש שזה יפגע באופי הציור שלך. -שרשרת הכדורים מהמקלע של הבחור הימני נראית כמו נייר טואלט. הבחור נמצא בחלק מרכזי של הציור, והוא מספיק גדול כדי שלא תוכל להרשות לעצמך לחפף בו- אתה חייב לצייר הרבה יותר כדורים על השרשרת (עדיף את כולם) כדי שזה ייראה כמו שרשרת כדורים. -נראה שהבחורה מטילה צל על החומה מאחוריה, ולא רק למטה כל השאר. במה היא שונה משני הגברים (חוץ מזה שיש לה שחלות?) -על הרגל הימנית של הבחור האמצעי יש כתם גדול של צל או זיעה. זה נראה כאילו הוא הרטיב במכנסיים. זהו, נראה לי. עוזר במשהו?
 

sherban

New member
פרופורציות טובות סה"כ

היתי ממליץ ללמוד קצת אנטומיה - יש כמה בעיות בשרירי ה-triceps ושריר הכתף. הקווים מאוד מקושקשים. היתי מציע לעבור על הכל עם יד יותר בטוחה. וגם עניינים של אור וצל - לדוגמא הבחורה מטילה צל על הקיר אבל היא עצמה מוארת באופן אחיד מכל הכיוונים. בהצלחה ------------ sherban v2.0
 

Humus_Chipsalat

New member
האמת... זו סקיצה צבועה...

היד שלי מאוד בטוחה... זה אחרי Smart blur אכזרי במיוחד :)
 

sherban

New member
הכוונה ב'יד בטוחה'

היא ציור שבו אין קווים כפולים אלא קו יחיד שמגדיר את הצורה. כלומר לא סקיצה. smart blur לא עושה דברים כאלה. תודה שהבהרת שמדובר בסקיצה צבועה. לרגע התבלבלתי. אולי הטעות שלי היתה כשהתייחסתי לשורה "אנא מכם... תגובות, ביקורות וכו' וכו'" סליחה שדרכתי לך על הפרייד. בהצלחה
------------ sherban v2.0
 

Humus_Chipsalat

New member
ושוב, לא הסברתי את עצמי בצורה טובה

אני מאוד מעריך את הביקורת... להיפך... אני גם מסכים איתך... הייתי צריך להסביר את עצמי, בכך ש... הציור לא עבר אף תהליך ניקוי או אינקינג.. כמו שאני עושה בדר"כ... הסמארט בלור... כשציינתי אותו... התכוונתי לכך, שהוא החליק את הקווים של הסקיצה, ועם זאת השאיר... זה מה שגרם לזה להיראות כ"חצי עבודה". אני מאוד מאוד מצטער שנשמעתי כפוי טובה... אני באמת מעריך את הביקורת שלך... וגם ראיתי את העבודות שלך באתר, והן מדהימות... אני אשים פה ציור, שבו אני אראה לך שאני יודע למה הכוונה של .. "יד בטוחה"
שולם שולם לעולם, ברוגז ברוגז אף פעם?
 
למעלה