במקרה של ריפוי ושיקום העור לאחר

במקרה של ריפוי ושיקום העור לאחר

ציסטיק אקנה, איך ניתן לעשות זאת לאחר צלקות מציסטיק אקנה ובעזרת אילו תכשירים או אמצעים ?
 

meyl1

New member
שיקום העור לאחר ציסטיק אקנה

ככל שיעבור זמן רב יותר מרגע היווצרות הצלקת יהיה יותר קשה לשפר את המצב. ישנם תסמינים שונים במצב של עור פוסט אקנתי כמו צלקות וכתמים. אצל חלק מן האנשים התסמינים נעלמים עם הזמן לחלוטין. ישנם מצבים קלים בהם אם נחדיר לחויות ונמריץ את האזור הפגוע באמצעות גלי אור IPL לשיקום העור ,תהיה הטבה משמעותית. ניתן לבצע פילינג קל אותו מבצעים בשלבים במספר פגישות ומביאים לשיפור. במצבים של צלקות עמוקות יותר יש להתייעץ ברופא ולשקול פילינג חזק יותר. תלוי מה חומרת הצלקות ,עד כמה זה מפריע לך ועד כמה רחוק את רוצה ללכת בטיפול בהן. בהצלחה!!!
 
שאלה מחדדת ..

אוכל לקבל הסבר למה זה בדיוק פילינג חזק יותר ? כיצד הוא מתבטא ? איך הוא נעשה ? איזה חומרים ? כמה טיפולים ? האם כל רופא ייעץ לי לגבי אותו הטיפול ? לפני הפנייה לרופא אשמח לקבל מידע נוסף ויותר מחודד.
 

meyl1

New member
עוצמת הפילינג

תלויה בחומר בו משתמשים:ל פילינג בינוני משתמשים בחומצה גליקולית או בחומצה טריכלורואצטית ואלו גורמות לקילוף העור. התוצאות הטובות ביותר מושגות ע"י פילינג כימי המכיל תמיסות של פנול,עור הפנים מומס עד לשכבה הבזלית, האפידרמיס והדרמיס נהרסות וא"חכ נבנות מחדש לאחר שעוברים תהליך מאד לא נעים בו יש כוויות בעור ולאחר מכן העור מאד אדמומי,התוצאה -עור חדש וחלק,תוצאה בהחלט דרמטית תהליך קשה. האם זה מישתלם? תלוי רק בך.. דברי עם רופאים,קבלי המלצות,לימדי את הנושא היטב, בהצלחה!!!
 
מניעת צלקות ושיקום עור פגום

עדיף למנוע צלקות וזה אפשרי. שיקום עור מצולק דורש סבלנות והתמדה וזאת ניתן לעשות על ידי תכשירים קוסמטיים וגם על ידי מכשור חדיש. שילוב של שניהם מסיגה תוצאות מהירות יותר .יש להוועץ במומחה בתחום
 
שיקום עור פגום על ידי תכשירים ובעזרת מיכשור

בהדסה אופטימל בתל אביב ישנם מומחים המטפלים בשתי השיטות
 
למעלה