טומי...גם אני מסכים, אל תתפלא
אמנם מתחום נהיגת השטח, שנים תפקדתי כנווט ותמיד היה ברור לכל הנהגים באותן תחרויות, הנווט הוא זה שיקבע בסוף עם חוזרים הביתה עם גביע או חוצים שעתיים אחרי כולם את קו הסיום... התפקיד שלי בתור נווט בתחרויות היה: תכנון הציר, נ"צ, בדיקת ציוד הניווט GPS , מפות וספר דרך. תוך כדי התחרות הנווט כל הזמן מתזמן את הנהג בכל הנוגע לסגנון, מהירות- "מאשר ללחוץ" או אוסר עליו... מאשר עקיפות/לא מאשר. למעשה כמעט הכל חוץ מאחיזת המושכות בפועל.