בן זוג שמאבד את מקום העבודה

alona 27

New member
כמה שקרים וכמה אלימות מילולית

הוא לא תומך בי, רק כשאני ממש נשארת רעבה ובלי אוכל וכשאין ברירה מידי פעם הוא קונה לי אוכל. ואתה לא אלוהים שתוכל להגיד שאני צריכה להישאר רעבה, אתה לא תחליט אם מותר לי או לא מותר לי לקבל אוכל אם אין לי אוכל במקרר. אתה לא שופט בעניינים כאלה של חיים או מוות.
דבר שני אתה קובע שהדבר היחיד שמעניין אותי זה שהוא יתמוך בי, הוא לא לא ממש תומך בי ואתה לא יכול לקבוע לגביי כל מערכת היחסים שלי אתה לא מכיר לא אותי ולא את חבר שלי כדי שתגיד דבר כזה, אתה פשוט כותב את זה כי מפריע לך שיש נכים שלא יכולים לעבוד ושהם רעבים, אתה שונא אותנו ואולי היית רוצה שלעולם לא נקבל עזרה מחברה או חבר גם אם הם מתעקשים וגם אם נשאר לגמרי בלי אוכל. מבחינתך אם אני ענייה מאוד אז אני אדם רע, מבחינתך אם אני ענייה ככה אז עדיף שלא אוכל בכלל. כמה שנאת נכים יש לך.
 

alona 27

New member
כמה אכזריות כמה אכזריות לא להאמין שיש רוע כזה

לי נראה שהבעיה שלך הייתה שבאותה פעם שלא היה לי לאכול ושלא היה לי 14 שקל לאנטיביוטיקה בכלל לקחתי את האנטיביוטיקה בכלל אכלתי. כאילו עצם הקיום שלי מפריע לך כי אני לא יכולה לעבוד.
יש הרבה אנשים שלמרות שהם בריאים הם מתנהגים בצורה אנושית כלפיי נכים שלא יכולים לעבוד והם עדיין מתנהגים כמו בני אדם עם רגש ומצפון.
 

alona 27

New member
רק בריאות גם בשבילך

שלא תגיע אף פעם למצבם של אותם נכים קשים שאתה מתעלל בהם וצוחק על נכותם. שהקארמה לא תפגע בך.
 

alona 27

New member
ביקורת קשה מאוד נחרצת מאוד ולגמרי בלי ביסוס

לפני שאני מפרטת, אני לא נכה מאוד מאוד קשה, אם הייתי נכה מאוד מאוד קשה הייתי גוססת ומקווה שאתה לא מאחל לי את זה. אבל כן יש לי 100% אי כושר עבודה
כי אני לחלוטין מחוסרת כושר עבודה.

הקצבה שאני מקבלת היא קצבה של 100% אי כושר עבודה. והקצבה הזאת היא של 3,200 שקל לחודש. זאת גם קצבת הנכות קצבת הקיום שנכה מונשם מקבל וגם קצבת הקיום שנכים קשים מקבלים.

הקצבה היא מאוד נמוכה. ולא ההוצאות שלי לא יכולות להיות מאוד נמוכות. אני אמנם גרה עם אימי אבל לאימי אין כסף.

אני לא אמורה להתנצל בפנייך ולא אמורה להיות פה במשפט על מצבי הכספי ועל הפעמים שקיבלתי תרומה לאוכל ולאנטיביוטיקה מחבר שלי. זה מצב משפיל בכל מקרה ואין לך רשות לעשות לי משפט פומבי בגללו.

אתה מאשים אותי מדוע אין לי כסף לאוכל מדוע אני חיה בעוני קשה בזמן שאני לא אשמה לא בנכות שלי ולא בזה ש100% קצבת נכות זה מעט מאוד כסף, וגם לא בזה שאין לי כסף לטיפולים שאותם אני לא עושה גם למרות שחבר שלי מציע לממן כי זה משפיל אותי לקבל תרומה.

אתה מאשים אותי בזה שאני לא יכולה להתסדר ככה אתה מאשים אותי שאני לא ממצה את הזכויות שלי ולכן אני פוגעת בו. האשמות קשות חסרות שחר שנובעות מבורות.

פירטתי מספיק, אני גם יודעת מי אתה, יודעת מה אתה עושה במידע שאתה משיג ממני בפורומים השונים ואם זה לא אתה אז גם הוא נמצא בפורום הזה. אני לא צריכה להיות במשפט פה.

מקווה שלא תגיב לי יותר וגם שלא תפנה אליי בפרטי.
 

alona 27

New member
כי אלה האשמות קשות

גם להגיד שאני בוחרת לא לקבל את הזכויות שלי, אתה מאשים אותי שאני לא מסתדרת עם קצבה כל כך עלובה ובמצבי הכספי בגלל שבפורומים אחרים רשמתי שקיבלתי ממנו תרומה של אוכל.
אתה עושה לי משפט לגביי דברים שכתבתי בפורומים אחרים ותוקף אותי בגללם בזמן ששאלתי לגביי איך להעצים את חבר שלי.
יש פה גם פגיעה בפרטיות מצידך שאתה מעלה דברים מפורומים אחרים ועונה עליהם. וגם יש פגיעה בזכויות שלי כי אתה מאשים אותי בדברים קשים ומכריח אותי להגן על עצמי במשפט שאתה בונה פה בפומבי כאשר אתה מסתתר תחת כינוי בדוי.

אני לא אשמה לא בזה שאני נכה לא בזה שאני לא מסתדרת כספית ולא בזה שאסור לי לעבוד. ואני לא מעוניינת לדבר על זה יותר או להמשיך את המשפט הזה יותר.

לגביי החבר שלי ברור שאני חושבת על זה שהוא עלול לעזוב אותי, אני חושבת על הרבה דברים שעלולים להשתבש. אבל לא לגביי הכל יש מה לעשות. כנראה שאם לא יהיה לי מה לאכול וכרטיס האשראי לא יעבוד אז אשאר רעבה. אבל השאלות האלה לא במקום והשיפוטיות שלך לא במקום.

אני חושבת שאתה שיפוטי מאוד חסר רגישות שיש לך בעיה עם אינטיליגנציה רגשית ושאתה אפילו לא מודע למתי אתה אלים כי אתה פשוט כל כך חסר רגישות לסבל של אחרים. אני מבקשת ממך לא לפנות אליי גם לא מהכינוי הזה.
 

alona 27

New member
אתה מתבלבל בין הצעת עזרה לקללות אכזריות קשה ועלבונות

אתה לא מציע לי עזרה במיצוי הזכויות שלי אתה מאשים אותי שאין לי רשות לאכול בכלל כי אתה בטוח שקצבת נכות היא הרבה יותר מזה ושאני בכוונה לא ממצה את הזכויות שלי או מתוך עצלנות.
אתה מאשים אותי גם בנכות שלי גם בזה שאני לא יכולה לעבוד וגם בעוני הקשה שלי. זה לא להציע עזרה.
אתה מציג את עצמך כמומחה שיכול לעזור לאדם שבקיא בזכויות בביטוח הלאומי למצות את הזכויות שלו אז אתה אמור לנהוג בהרבה פחות בורות.

אני מציעה לך עצות, תלמד איך להפחית מהזעם שלך ומהאכזריות שלך תלמד לטפל בעצבים ותנסה להפחית מהרצון להתנקם בעניים או נכים כי אתה חסר ביטחון. רוצה תיקח לא רוצה אל תיקח.

אתה הוא זה שדן ברותחין כל אדם שנמצא בסכנה או עני קשה או נכה או חולה, גם לכמה אנשים במצב כזה הצעת להתאבד. אתה מקלל אותי וקיללת אותי גם בתחילת ההתקשרות בינינו כל מה שאמרת עליי נכון לגבייך, אתה אדם לחלוטין נטול אמפתיה לזולת חסר אינטיליגנציה רגשית נקמן ברמות קשות אדם רשע סדיסט שכל מהותו הוא לפגוע ולהתעלל.

אין לי איך לעזור לך, אתה אדם אלים שמייחל למותם של נכים ולא רק שלי, אתה אדם שמתעלל בנכים ומשפיל אותם. העזרה היחידה שאתה יכול לתת לי זה להפסיק להגיב לי ולהפסיק לאיים עליי בפרטי ולהפסיק להציע לי להתאבד. הלוואי ואסתדר ולא אפגש לעולם באנשים רעים כמוך.
 

alona 27

New member
אתה אלים מילולית באופן קשה כלפיי כולם

מעליב אותך שקיימים נכים ועניים אז אחרי שאתה מאשים אותם ותוקף אותם גם על נכותם גם על העוני שלהם וגם על עצם הקיום שלהם אתה מקלל אותם. וממציא עליהם שקרים על גביי שקרים. אתה אלים כלפיי כולם לא רק כלפיי נכים ועניים אבל במיוחד כלפיי נכים ועניים. ההתנהגות שלך היא אכזרית מרושעת וסדיסטית.

אתה רוצה להיות מעל כולם ולכן אתה מתנהג באופן מחפיר ומזעזע כדי לנסות לגרום לאנשים לסגוד לך, ואתה פונה לאנשים בפרטי מעודד אותם להתאבד וגם מאיים עליהם איומים אלימים מאוד.
 

alona 27

New member
לא אני זאת שממציאה דברים

אתה עושה על אנשים רצח אופי ממציא עליהם שקרים על גביי שקרים לוקח את התכונות הכי טובות שלהם והופך אותם כאילו יש להם את התכונה ההופכית. אתה אשף בהתעללות באנשים.
 

alona 27

New member
בן זוג שמאבד את מקום העבודה

אחרי 21 שנים באותו מקום סוגרים את המשרד. אני דואגת לו קצת כי הוא אדם שלא מאמין בעצמו ולא אופטימי, ויש בו משהו תבוסתני שנותן לנצל אותו וגם אפילו מאפשר שיגנבו ממנו.
לדעתי הדבר היחיד שהחזיק אותו בשפיות זה מקום עבודה קבוע של כל כך הרבה שנים. הוא לא כל כך מחפש עבודה, אפילו לא עבד על קורות החיים שלו. אני דואגת.
וכאן נכנס התפקיד שלי. הוא זקוק לי, אני רוצה להיות שם בשבילו. איך נשים בעבר העצימו גברים עד כדי כך שהם הצליחו? איך אני עוזרת לו להיות אקטיבי בחיפוש עבודה ולהאמין בעצמו איך אני מעבירה מסרים סמויים מעצימים? מרגישה שהחיים שלו הולכים להתהפך לגמרי, ואני פוחדת מהפסימיות שלו, פוחדת שהוא יקבל דיכאון או שייקח לו שנתיים לחפש עבודה, הוא מעולם לא חיפש עבודה.
כמובן שאני לא אהיה דאגנית לידו, אבל איך אני כן יכולה להיות? איך מעבירים מסרים סמויים מעצימים? עכשיו הוא צריך אותי ועכשיו אני במבחן.
 
למעלה