בן חמו, מה דעתכם?

בן חמו, מה דעתכם?

בן חמו פיזר המון הבטחות לפני הבחירות. מישהו שם לב אם הוא התחיל לעשות משהו? ד"א, אורצי, את המשכורת קיבלת כבר?
 
כן קיבלתי היום!!!

אין אבל היה מצורף לזה מכתב קיבלתי צ'ק 200 שקל ומכתב בקיצר כתוב שהתאריך שהם כתבו 6.12 זה בגלל שגרנות לא אסף תרומות בגלל שהו עשה את זה חוקי ובלה בל הבלה והוא יקבל בתאריך הזה תתקציב ואז הוא יוכל לשחרר משכורות! וזהו! יאאאא אני שמחה!
 

Klinger

New member
שני דברים

1. לגבי הכסף - אם יש לה צ'ק ביד זה לא אומר שיש לה את 'הכסף בכיס'... כבר היו דברים מעולם... 2. הסיבוב השני של הבחירות התקיים רק לפני שבועיים (פחות יום). אני לא יודע אם בן חמו בכלל נכנס לתפקיד, אבל בטח שהוא לא הספיק לעשות שם משהו... האוזר, חבל... אמנם הפורום במצב גרוע אבל לפתוח שרשורים על כלום זה לא ממש יעיר אותו... :)
 

badboy3919

New member
מצטער להגיד אבל קלינגר "שם בדוי"

צודק.....
 
אמממ....

מה קובע אם השאלה מיותרת? זה כמו לשאול מה דעתנו על תפקודו של דובי גל כראש עיריית כפ"ס... בן חמו עוד לא ראש עיר, ולכן השאלה פשוט לא רלוונטית... מה גם, שנהוג לתת כמה ימי חסד לכל אדם הנכנס למשרה חדשה לפני ששופטים אותו. אף אחד לא ניסה להעליב או לפגוע, פשוט הסבו את תשומת לבך שרא עיריית כפ"ס הוא עדיין יצחק ולד, ולא בן חמו...
 

badboy3919

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif לעידן.

 

nirctl

New member
בקשר ליהודה בן חמו !

טוב אז קודם כל ברכות לבביות לראש העיר המעלף שלנו ואתם בסוף תבינו תקטע של המעלף (יענו ג'ודי ניר מוזס) לא משנה אני מכיר את יהודה עבדתי איתו בזמן שהייתי יו"ר נוער אומר לא לסמים בכ"ס, הבנאדם עזר לכל כך הרבה אנשים מהבחינות שאני ראיתי למשל שזה גמילה מסמים ומסגרות למכורים ותמיכה.. מדהים מה שהוא עשה. מעבר לזה הוא גם עזר לאנשים שהיו להם בעיות הקשורות בדיני עבודה. אחד מהם זה אני, שאיזה אחד מכפר סבא מפגר שעבדתי אצלו במכירות לא שילם לי משכורת כי הוא בקשיים כלכליים... (לחנות קוראים סמרינה משהו כזה בכפר סבא באזור תעשיה אז אל תקנו מהם) בכל אופן יהודה דאג שאני אקבל את הכסף אחרי שמאמציי נואשו. בכל אופן הוא באמת תותח, יש לו תכונות של מנהיג. עוד לפני שהוא התמודד תמיד אמרתי שהוא הקלינטון של כפר סבא (בלי הקטע שאיזה יהודיה מעלפת יורדת לו מתחת לשולחן, אני לא חושב שהוא "יורד" לרמות האלה) ... בכל מקרה...הוא אדם טוב, מסוג האנשים שתסתכל עליהם ולעולם לא תבין איך תצליח להתעצבן מהם אי פעם כי הם כל כך אנושיים חמים וכאלה שאפשר לסמוך עליהם. שיט פתאום קלטתי משהו. הייתי צריך לעשות לו את הקמפיין עם כל הדברים המעלפים שאני אומר עליו. טוב נו. נו טוב. ניר
 

BanjoKazooie

New member
לכל אלו שחושבים שבן חמו עזר לאנשים

אנשים בן חמו כולה עשה את העבודה שלו!! הוא היה יו"ר מועצת הפועלים (ככה ניראה לי קוראים לתפקיד הזה) ועזר לאנשים בתפקיד שלו!!!! זאת הייתה העבודה שלו! ותגידו, אתם בוחרים ראש עיר לפי החמימות והנחמדות והעזרה לזולת או לפי האיכות והמנהיגות והכישרון שיש לו?
 
למעלה