בן שלוש וקצת לא משיים צבעים
בני, שביולי מלאו לו שלוש, מדבר מאוד יפה לגילו, אבל לא מצליח ללמוד את שמות הצבעים. אין לי ספק שהוא מבחין ביניהם, כי הוא ממיין צבעים בלי כל בעייה וגם פותר פאזלים ברמות קושי מעבר למתאים לגילו (67 חלקים). יש לו אוצר מילים יפה והמשפטים שלו בהחלט מפותחים, אבל הצבעים - פשוט לא נקלטים. לפעמים הוא מצביע על חפץ ושואל אותי: "אמא איך קוראים לזה?" וכשאני משיבה לו הוא חוזר על השאלה שוב ושוב עד שאני מתיחסת לצבע. כלומר הוא התכוון לשאול "איזה צבע זה?". האם זה במסגרת הנורמה? האם כדאי לקחת אותו לאיבחון, ואם כן, איזה?
בני, שביולי מלאו לו שלוש, מדבר מאוד יפה לגילו, אבל לא מצליח ללמוד את שמות הצבעים. אין לי ספק שהוא מבחין ביניהם, כי הוא ממיין צבעים בלי כל בעייה וגם פותר פאזלים ברמות קושי מעבר למתאים לגילו (67 חלקים). יש לו אוצר מילים יפה והמשפטים שלו בהחלט מפותחים, אבל הצבעים - פשוט לא נקלטים. לפעמים הוא מצביע על חפץ ושואל אותי: "אמא איך קוראים לזה?" וכשאני משיבה לו הוא חוזר על השאלה שוב ושוב עד שאני מתיחסת לצבע. כלומר הוא התכוון לשאול "איזה צבע זה?". האם זה במסגרת הנורמה? האם כדאי לקחת אותו לאיבחון, ואם כן, איזה?