בן שמונה מתלונן על כאבי בטן

yossefun

New member
בן שמונה מתלונן על כאבי בטן

שלום,

בני בן השמונה הוא ילד מקסים, חברותי מאוד, מקובל בקרב חבריו לכיתה, ספורטאי - כל ספורט שהוא נוגע בו הוא מצטיין.
מתקופת צוק איתן הוא מסרב לישון לבד בחדר שלו, לא עשינו מזה סיפור כיוון שממילא אחותו הגדולה ישנה איתו, במקרים שהיא הולכת לישון אצל חברות או סתם מתחשק לה לישון בחדר השני הוא מסרב ומגיב בבכי ולא מוכן לשמוע על כך שיישן לבד.
לאחרונה נוסף סימפטום נוסף לחרדה, הוא נרשם לאחרונה לחוג כדורגל, במפגשים הראשונים הכל היה תקין, לאחר ביצוע מבחני יכולת, הוחלט כי הוא יהיה בקבוצת ילדים שהרמה גבוהה יותר, מאז כל נסיעה לאימון מלווה בדיווח על כאבי בטן, עד רמת הקאה, אנחנו לא מוותרים לו ולכל האימונים נסענו, גם אם הקיא בדרך או לפני העלייה למגרש, מיד לאחר שעולה למגרש, הכל נעלם הוא משתתף באימון והכל תקין. אירוע חריג נוסף - הוא הוזמן עם חבר ללכת לסרט, הוא מאוד התלהב, ברגע שהבין שהוא נוסע עם אב הילד שהזמין אותו, החלו שוב כאבי הבטן, "נאלצתי" לקחת אותו בעצמי לסרט, הוא הקיא בכניסה לקולנוע, הכנסתי אותו לסרט, לאחר שעה הוא התקשר אליי שכואבת לו הבטן ושאבוא לקחת אותו.
הבוקר עקב הצגה שיש לכיתה הוא חושש מהנסיעה באוטובוס , מתלונן על כאבי בטן, לאחר שיחה ארוכה שלי איתו, הוא השתכנע ללכת לבית ספר, הוא חושש שלא יספיק להסעה להצגה, אך גם חושש שיקיא מול התלמידים - " זה מביך אותי אבא ".

הוא חמוד וברור לי שהוא חרד.
מה עושים ??
 
למעלה