בן שמן צרה צרורה

viciousD

New member
בן שמן צרה צרורה

אין מיגון שיכול לקוצים הגיבורים האלו לא גיפה לא פס גומי משובח לחץ אויר כזה או אחר פשוט סיוט בפחות משעה 4!! פנצרים
 

shl17

New member
אולי נוטיובס יעזור

אני הזמנתי כי התיאשתי מהגיפה אמנם עובדת אבל לא מספיק טוב נקווה לטוב היום חזרתי עם שני גלגלים מפונצרים
 

רֶשֶף

New member
שלמה, אני מתקשה להבין

איך נוטיובס אמורים לפתור את הבעיה. במקום [צמיג+פסגומי+פנימית+ג'יפה] אתה שם [צמיג+ג'יפה] בלבד. יש לך רעיון איזו סיבה יש ל"חבילה" הקטנה יותר להיות עדיפה כנגד קוצים לעומת ה"חבילה" הגדולה (ועבה) יותר?
 

shl17

New member
האמת לא יודע אבל

ראיתי סרט על הנוטיובס ממש מרשים רואים איש דוקר הצמיג עשרות פעמים עם מסמר יותר גדול מקוץ רגיל והחורים נסתמים על המקום בלי לסובב ובלי בטיח אני פשוט מיואש ניסיתי הכל ולא ממש עוזר אז אני מנסה עוד משהו ומקווה לטוב יתכן וחומר האטימה שם יותר טוב (אגב שאלתי והחומר הנל לא מתאים לפנימיות)
 

schwinnie

New member
להכניס אולי אפשר, אבל לא יועיל

גרגרי הגומי לא ישתלבו במירקם של הפנימית, לעומת זאת הם אמורים להשתלב טוב במירקם הצמיג. לא שאני מדבר חס וחלילה מנסיון- פשוט הסבירו לי את זה במצמן כששאלתי מה זה בקבוק הסליים הזה שניראה כמו איזה רוטב סלט עם גרגרים של משהו בפנים? (לעומת רוטב הסלט ה-plain של הסליים הרגיל).
 

fensterh

New member
זה לטקס נוזלי ומתאים לתיקון גומי

מעובד בלבד -לא מתאים לפנימיות אולי לפנימיות לטקס (לא ניסיתי) מה שכן החומר סוף הדרך לפני חודש עליתי על מסמר 10 עם טיובלס ונמסמר נכנס פנימה ויצא מהצד השני היה לי חומר נגד תקרים והוא החזיק כל עוד המסמר היה בפנים כשהוצאתי ורכבתי מהר כדי לסתום את החורים זה לא עבד והחומר שהיה לי שגם הוא טוב מאוד (pax) נשפך דרך 2 החורים. באתי הבייתה ניקיתי את הצמיג מהחומר הישן שמתי סטן'ס נוטיובס נסתם תוך מספר שניות בניפוח אויר החומר אגדה
 

רֶשֶף

New member
רגע אחד!

וזה שכל הגועל נפש הזה, עם הגרגרים, משתקשק לו שם כמו "רעשן לפורים" בתוך הצמיג, זה לא מפריע? בעצם, אולי מישהו עם נסיון של יותר מחמש דקות עם הסטן-נו-טיובס (או כל נו-טיובס אחר) מוכן לשתף את הקהילה בחוויה וליישב לנו את הדילמה אחת ולתמיד? אני מתכוון לא רק לחוות דעת על מוצר זה או אחר, אלא על שאלות כמו: מהו הליך ההתקנה? עד כמה הוא מסובך? במה הוא כרוך ובאיזו מידה הוא דורש ידע ונסיון? באיזה אופן אפשר לפשל (והאם זה אומר שהערכה הלכה לזבל)? איזו תחזוקה דורשת המערכת ומהן העלויות השוטפות (אם יש)? האם ישנם מצבים הגוררים הוצאה נוספת (כשצריך להחליף שפיץ שנשבר או צמיג שנשחק)? מהם החסרונות לעומת שיטת ה"פנימית-חומר-פס"? וכד'. תודה מראש למתנדבים האמיצים.
 

viciousD

New member
תודה לתגובה

גם לי היה היום סיוט מתפנצר ביער בן שמן יש שם קוץ ,בנו אותו במיוחד ליקרוע לנו ולחבילותינו את הצורה {מין עלה שבבסיסו דקר קטן אבל ממזר}.אשמח לדעת אם הנוטיובס יעזור ראיתי היום במר יאושי פס גומי "גרמני" שניראה רציני מאוד אבל לא היה במידת הרוחב הנכונה
 

BikingViking

New member
איפה קונים את זה?

וכמה זה עולה . ומה המשמעות של זה ? החלפת צמיג (ממילא הגיע זמנו) או מה בדיוק ? שלח לי במסרים אם אתה מתבעס לעשות פרסומית .
 
פס גומי

ישנה חנות בשוהם יש לחנות אתר ברשת הם ניקראים 4-bik או משהוא דומה או ב144 לא משהוא יקר במיוחד ולגבי הפרסומת אם המוצר יעיל הרי שראוי שכולם ידעו עליו
 

BikingViking

New member
אכן לזו כיוונתי

רק שזכרתי שקוראים לזה stans tubeless. בינתיים קראתי קצת חומרים, ונראה לי תיק פלילי להאכיל את הדבר הזה כל חודש מחדש בחומר . מה עוד שאני לא יודע כמה עולה אותה מנה חודשית שהנוטיובס הזו מזריקה לעצמה כל פעם . בקיצר, נחכה קצת למלומדים לשמוע האם המערכת אכן עומדת בגבורה כנגד הקוצים האמיצים שאת הג'יפה שלנו מוציאים. ביתניים כנראה נמשיך להתפנצ'ר ועל המשאבה המעפנה שלנו נתגבר.
 

Sugar man

New member
פס גומי ( הישראלי זה שעולה 20 שקל )

+ חומר בפנימית עושים את העבודה יופי - נכון קצת פוגע בשליטה וקצת מעלה את המשקל, אבל לי כבר הרבה זמן לא היה פנצ'ר !!!
 

viciousD

New member
פס גומי

כאן מתאימה עוד אחת מהאימרות של סבא שלי{היו לו הרבה} "אתה לא כזה מיליונר ליקנות בזול" הפס גומי הנ"ל אינו מתמודד עם המשימה הקוצנית הזו יכול להיות שפס גומי רציני+גיפה+פנימית עבה יותר{ואולי לעטוף את החדשה בפנימית הישנה בהיקף} ואולי הצמיגים לא מתאימים למשימה {בסוף נירכב על d-9-l מבית קטרפילר}
 
למעלה