נווה! חזרת אלינו!
איפה אתה? מה מעשיך? לעניין רייט, אני מאשימה את עצמי. כמדומני שאני זו שכתבה שווטרס הביא לפיטוריו של רייט בגלל חוסר "תרומה", ולא הסברתי לאיזו "תרומה" הכוונה. בשלב הזה של הקריירה של הפלויד, לא ציפו ממש מרייט שיביא שירים. דהיינו, ווטרס טען שכן, אבל בעצם לא. ווטרס דחה את כל השירים שגילמור ורייט הביאו ללהקה, בטענה שהם לא מספיק טובים. אך בעוד גילמור היה אדם מספיק חזק באופיו לדעת שווטרס מדבר שטויות, רייט חלש בהרבה, ונפגע נפשית קשות מווטרס, על פי הדיווחים. הוא פשוט נאלם, ולא העיז להציע עוד הצעות ולהביא שירים. ווטרס אמנם דרש לפטר את רייט, אבל הנהלת הפלויד - היינו, סטיב או'רורק - לא ממש היה מרוצה מזה. או'רורק חשש שאם הדבר יוודע לאוהדים, זה יפגע במכירות האלבום ובמכירות הכרטיסים להופעות. לכן שמרו על הדבר בסוד, ורייט צורף לסיבוב ההופעות. או'רורק לא הסתכן בזה שהקהל יראה קלידן אחר על הבמה. (רייט, מצדו, טוען שהוא זה שדרש להמשיך להופיע בסבוב ההופעות). דבר פיטוריו של רייט נודעו רק כאשר יצא The Final Cut, ב-1983.