בנותיי היקרות..יפיופות שלי

בנותיי היקרות..יפיופות שלי../images/Emo24.gif

בננות שלי
... מהממות..כמה זמן לא הייתי כאן.. כל כך הרבה..בא לי לבכות, אני רצינית אתן הכל בשבילי ואני סומכת על כל אחת מכן שתהיו פה בשבילי.. אתן כמו אחיות שלי, ובגלל זה אני מבקשת שתבינו אותי כשאני לא פה וגם כשאני לא אהיה פה. כי אתמול חזרתי מקורס מסכם של הצופים- היינו פאקינג 6 ימים מחוץ לבית.. שלושה ימים ראשונים היינו ביער ציפורי,ובשלושה ימים הנוספים נסענו לחוות הצופים.. הכרתי מלא מלא מלא אנשים.. היינו באחוות ומממש התגבשנו.. עברנו דברים שיכולים לעזור לנו בהדרכה [למרות שאנחנו- הקורס שלנו, כבר עבר את כל הדברים האלה אז לא חידשו לי כל כך../: ] אבל כתבתי פעולה ממש מגניבה..ע''פ שיקוף מצב.. היא הייתה מבוססת על שיתוף פעולה וזה היה כאילו על מסלול מכשולים שחייבים לעבור ביחד ואם מישהו נופל [כתוצאה מאי שיתןף פעולה] הם חייבים לבצע מלא משימות..וקיצר הייתה אחת היפות...[מוכשרה שכמותי..P:] וגם סתם החוויה בלהיות שם.. הלוואי שהיה לי חבר שם, בזמן שהיינו בחוות הצופים.. הייתה גבעה שהשקיפה על חיפה ובלילה היה כל כך יפה, היו פשוט שבילים של אורות, הרגשתי כמו בסרט קיצ'י אמריקאי.. זה היה יכול להיות ממש רומנטי. טוב עזבו אני חיה בסרטים.. אקיצר חזרתי אתמול, ויש לי את היום לנוח מחר אני נוסעת לשבט ''אחווה'' ברמלה, כי אני עוברת תדרוך לחלו''ץ ההנהגתי [חלו''ץ הנהגתי- כל הצוות שדואג שהמחנה קיץ יתפקד כמו שצריך..] ואז ביום שלישי אני נוסעת לבנות ולכפות לעוד 11 ימים.. וצ'ייי זה מטורף.. ובגלל זה אני מקווה שתגיבו לי לתגובה הזאת ואני אשכרה אפתח שרשור שיגיבו לו.. כי אני אחזור אחרי הרבה זמן...אתן מבינות..? אקיצר..את שודדי הקאריביים ניסע כולן לראות ביחד.. ויהיה מדהים לגמרי, אגב.. א=נ=י ב=א=מ=צ=ע ב=נ=נ=ו=ת=!!! חח אקיצר...נשתמע בננות.. אני אחזור יואת ב-11.7 וחוזרת ב-21.7 אז..חכו לי כן... לא לנסוע לעזריאלי בלעדיי.. יאללה הבאתי אותה בחפירות.. אז נשתמע בנותיי היקרות!!
 

NeKoGiRl

New member
D= שלום שלום!

חבל שאני לא יכולה לנסוע איתכן!! אני פשוט קבעתי עם חברה ממש ממש טובה שלי ולא נעים לי לאכזב אותה..=[ טוב לא נורא! תספרו לי חוויות..
 
נו...אז מה?!

תבואי איתה... באמת אני אומרת לך יהיה הכי פנאן שבעולם.. אני מביאה את חברות שלי לפגישות פורום והיא מביאה אותי לשלה.. זה ממש לא בעיה וככה גם תכירי אותנו.. וגם תראי את הסרט..מה רע?!. חוהל עלייך!!!
 

NeKoGiRl

New member
חח רעיון טוב

אני אשאל אותה אם היא רוצה..ובכל מקרה יש 50% הנחה ל-2 כרטיסים..
 

VIVIAN3

New member
תאירושקה!!!!!

לא צריך להתנצל! את מנצלת את החופש יפה מאד! שלי סתם משעמם.. אמ היום הכי נוח לראות כולנו זה ב- 23 ביולי נראה לי מצידי זה היום הכי נוח להפגש
 
ישש...העיקר שניפגש כולנו...כפרעליכן

אני מתה להיפגש כבר, למרות שאבא הבטיח לי סרט...ולא ראיתי אותו חודש וצחצי בערך.. יאללה חולה עלייכן.. נשתמע כבר..
 
../images/Emo24.gifמעולה..חח

תהני בובעל'ה.. תקני לי מתנה קטנה..[; חח חולה עלייך.. קפצי מהאייפל.. [לא סתם...אני רקמקווה שאין לך נטיות אובדניות כמו שלי..] חח סתם חלילה.. אקיצר תהני בצרפת.. תאנסי את ''זידן הנגחן'' [זה מהכדורגל..] ויהיה לך מגניבולי..3> -תאירושקה-
 

kittycatbone

New member
היית ממש קרובה אליי!#@!!

ציפורי ^^ זה 20 דקות ממני, ויש לי כמה חברים משם
ואני אוהבת את המקום הזה
ואני מכירה מישהי שגם כן הייתה באותו קורס הזה שלך שם בציפורי ^^
אניוואי אני מחכה לך והכל ו..לא דעת תהני!!!
 
תודה רבה לך ג'זמין!!../images/Emo24.gif

ממש התגעגעתי אלייך..ולכולן.. אתן הכי הכי שבעולם.. תודה...בפעם הבאה אני אקפוץ לבקר...מבטיחה. חח למרות שאני רוצה לישון אצלך בלי קשר..P: אז נשתמע כבר... עפתי לארגן דברים.. ושוב תודה.. !!!
 
למעלה