בנות אני חייבת עצה!

happyhappy12

New member
בנות אני חייבת עצה!

אני בצבא כבר חצי שנה, עד עכשיו הייתי בקורס ועשיתי חמשושים.. באמצע חבר שלי התגייס... עכשיו כשהגעתי לסדיר היציאות שלי כוללות הרבה שבתות שצריך לסגור וחבר שלי סוגר הרבה פעמים 21, אני מפחדת שייקרו מצבים שבהם לא נתראה איזה חודשיים בגלל שאני אסגור בדיוק כשהוא ייצא.. הבסיס אחלה והאנשים אחלה וממש כיף לי שם.. אבל אני שוקלת אם לנסות לעבור ליומיות רק כדי שלא ייקרה מצב כזה שלא ניפגש הרבה זמן, מה הייתן עושות במקומי?
 
אם אתם מספיק חזקים תעברו גם את הזמנים הקשים

לדעתי חבל לוותר על משהו שטוב לך בו בגלל הזוגיות, אני מאמינה שכשאוהבים מספיק אפשר לעבור הכל.. אני הייתי נשארת...
 

happyhappy12

New member
...

זה נכון אבל מצד שני כשהוא סוגר 21 אני מתחרפנת כבר מגעגועים... המחשבה שהוא בבית סופסוף ואני תקועה בבסיס תהרוג אותי
 

SELLENE

New member
הוא יוכל לבקר אותך?

בשבתות או ימי שישי בסופשים שאת סוגרת. זה יכול להקל ממש
 
שמעי זאת החלטה שאת צריכה לחשוב עליה..

בואי נראה בצורה הגיונית.. מצד אחד כן יש מצב שאתם תסגרו בשבתות שונות ותפספסו סופשים ביחד וזה באסה וקשה בגלל הגעגועים. אבל מצד שני האם באמת את רוצה לוותר על התפקיד הנוכחי שלך? הרי איתו את תסתדרי בכל מקרה גם אם זה ממש ממש קשה אם אתם אוהבים הכל אפשרי. אני הייתי נשארת ולא הייתי עוברת ליומיות שזה מאד משביז לפי מה ששמעתי.. אבל אם את לא מרוצה מהתפקיד הנוכחי זה משהו שונה. בקיצור את צריכה לשבת לחשוב על זה.. אבל אני לא הייתי מוותרת על התפקיד שלי, כמו שהוא לא היה מוותר על התפקיד שלו בוודאי.
 

LiNoY EzRa

New member
יש לי מלא מה להגיד על זה ..

תשמעי , אני עושה יומיות כבר 8 חודשים.. אני מתחרטת על הרגע שהגעתי לשם ... מהגיוס שלי , ועד היום אני לא רוצה להשאר ביומיות ... אני עושה כל מה שאני יכולה לעזוב את הבסיס .. אני יכולה להגיד לך שקיבלתי תפקיד שאני לא מרוצה ממנו , בסיס שאני לא מרוצה .. אני אומרת שלא תוותרי על זה .. את הגעת לתפקיד שאת רוצה , שאת מצליחה ואוהבת , לבסיס עם אנשים טובים .. אחרת לא היה לך כל כך טוב .. אני מניחה שטוב לך .. ואם טוב לך , את לא צריכה לוותר על זה .. גם בשבילו , אין מה לעשות , זה חלק מהצבא , כמו שאת יכולה לוותר , גם הוא יכול לוותר .. תשאפי לגבוה !! אל תרדי , אם זה מה שאת אוהבת לכי על זה עד הסוף ... וגם אם לא תראו אחד את השני , לפחות תוכלו להפגש שהוא בסופ"ש או שאת בסופ"ש , וללכת לבקר אאחד את השני ... הוא יכול להיות איתך 8 שעות אם רק תרצי, הזמנים של הביקור לא ממש קבועים .. בקיצור - אל תוותרי ,, יומיות באמת לא שווה את זה .. אני יכולה להגיד על עצמי , שביומיות זה קשה , כשהחבר סוגר כל כך הרבה.. כי בכל זאת , את יוצאת ואת בבית , ואת מוצאת מה לעשות עם עצמך .. בקיצור - אל תוותרי :)
 

happyhappy12

New member
מצד אחד אני יודעת שאת צודקת..

מצד שני המחשבה על זה עושה לי פשוט רע, מעבר לזה שלא נתראה.. גם העניין של לסגור כל כך הרבה שבתות מדכא אותי... ואז עוד לחשוב שהוא יוצא.. אבל את צודקת ככה זה בצבא וצריך להתמודד עם זה.. דיברתי איתו לגבי זה על רגל אחת כי הוא בבסיס ושאלתי אותו אם אני אסגור הוא יבוא לבקר והוא לא לקח יותר מדי ברצינות.. הוא אמר שנראה לו שכן אבל הוא בנאדם שמחליט באותו הרגע.. אני מניחה שהוא יבוא לבקר אבל זה כל כך שונה... כאילו הכל מראה שאני צריכה להישאר בבסיס ולא לעבור אבל ההרגשה פשוט לא משתנה גם אם אני מבינה את זה
 
למעלה