בנות יפה לך

שרוןמ11

New member
בנות יפה לך

בנות יקרות, לפני דקות ספורות שמעתי אתכן משוחחות על התגובות שאנשים כותבים עליכן ברשת, מיכל נשמע לי שנעלבת במיוחד, ובתור אמא אני מבינה ללבך, אבל רציתי לומר לך/לכן שאסור לתת לגיטימציה לאנשים האלה, לא לתת להם את הכוח שבהתיחסות, ובטח ובטח שאת לא צריכה להצתדק ולהסביר את עצמך, לא בתור אדם פרטי ובטח שלא בתור אמא!!! כאב לי לראות את הכאב שלך/שלכן. מקווה שתקראו את המסר שלי ושתקריאו אותו לצופים. מקווה שימשיך להיות לכן רק כייף, ובהצלחה בכל מה שאתן עושות בחיים ובעבודה. חופש מוצלח. שרון.
 

לא סלב

New member
אלה המעריצות המוטרפות של מיקו

שתוקפות כל מי שמעז להגיד חצי משפט אמת על מיקו. בגלל זה מיקו הפך לפרה קדושה ומפחדים להתבטא על העילגות והשטחיות שהוא מביא לערוץ 24 וברור שמי שמעז להתבטא נגד מיקו הופך למטרה לבחבוחות המוטרפות.
 
קשקשן בלתי נלאה.

אלירז מביא הכי הרבה רייטינג לערוץ24 . יש מי שמחפש אותו ונצמד לכל מילה. כל התרבות היום מעספור דרך התוכנית של דודו ארז וכלה באחד העם 101 מבוססת על אנשים חמים פשוטים ומתחברים אל העם הרבה יותר טוב מסלבס "הפלסטיק" בהם מנסים להלעיט אותנו.
 

לא סלב

New member
1.1 אחוז זה ריטינג גבוה ?

מקסימום 2.1 פעם אחת בגלל כוכב נולד. להזכירך הריטינג של כוכב נולד הוא 26-27 אחוז. אז תפסיק למכור לנו קקה כאילו שזה שוקולד בלגי.
 

לא סלב

New member
וחוצמזה אין קשר בין הנושא לתוכן ההודעה שלך

שיטה ידועה של יחצנים כושלים שאין להם מה למכור.
 

לא סלב

New member
התכנית על כוכב נולד זה לא הוא

להערכתי הריטינג יורד בגללו.
 
למעלה