בנות יש לי שאלה...

ortalosh1987

New member
בנות יש לי שאלה...

אני כרגע נמצאת בשבוע 11 פלוס 5 ונוטלת חומצה פולית. רציתי לדעת מאיזה שבוע צריך לקחת ברזל ואיזה מומלץ לקחת? בהריון הקודם נולתי ברזל פלוס פמינה זה מספיק טוב בשביל הריון תאומים? ושאלה נוספת שבוע הבא אני אמורה לעשות קשר צווארי בגלל לידה שקטה בשבוע 22 בגלל אי ספיקה צווארית ואני ממש מפחדת יש מישהי שעשתה שיכולה לתת לי טיפת מידע על ההליך ואיך אני אמורה להתנהג לאחר הקשר? מרגישה שאני הולכת קצת אל הלא נודע... תודה רבה בנות יקרות!!
 

דרורית14

New member
ברזל

א. ממש ממש בהצלחה, שיעבור בקלות בבריאות ובשלום, קודם כל! ב. את צריכה לעשות ספירת דם ולפי זה יודעים כמה ברזל יש לך וכמה מינון לקחת, זה מאד אישי לכל אחת איזה ברזל נספג אצלה טוב. לי אישית שום ברזל לא הועיל עד שגיליתי את הספטון שזה ברזל נוזלי ששותים אותו מעורבב על הבוקר עם מיץ תפוזים והוא עובד מדהים, אבל בעיקר צריך לעקוב ולראות שהברזל באמת עולה ולא רק יורד. למיטב ידיעתי לוקחים ברזל מהרגע הראשון אבל זה מאד תלוי במצב הברזל שלך.
 

Shirleybh

New member
היי בנקרה דיפדפתי

בהודעות בפורום הריון תאומים ושלישיות שאלה לי אלייך ים אפשר אני גם עברתי לידה שקטה בשבוע 20 תאומים בגלל אי ספיקת צוואר.. אני מניחה שעברת טיפול בטח עם זה תאומים ( אני מקווה שאני לא פוגעת גם עם לא) עכשיו מה אפשר להיכנס להריון לתאומים אפילו מה שעברנו..? ובכלל לעשות קשירה צווארית בתאומים אני יותר מישמח עם תשתפי אותי תודה מראש..
 
למעלה