המקנה מהכתבה היא..
שלא די בקווי רכבת בין עירוניים מהירים ונוחים,אלא יש לפתח בתוך הערים מערכות תחבורה מתקדמות שיקלטו את הנוסעים בתחנות הרכבת ויפזרו אותם ביעילות ליעדים השונים. רק בדרך זו,ע"י שיתוף פעולה והגברת התיאום בין מפעילי תח"צ שונים,בולטת האטרקטיביות של הרכבת מול כלי הרכב הפרטיים. כל עוד נמשך השת"פ בין רכבת ישראל לדן ואגד,מגמת הגידול בנוסעי הרכבת לא תשתנה. לדעתי יש לעגן בחוק (לפחות בתקנה) כי כל מפעיל תח"צ הפועל בארץ,יחוייב לשרת את תחנות הרכבת הפועלות באיזורו. אם קיימת תקנה שכזאת,אשמח לדעת.