"בניה נפחית" - המשך...
לפני כחודש זרקתי רעיון בנושא ופתחתי שרשור. לפני כמה ימים הגיבה מישהי (תגובה מאוד מעניין לדעתי) ותרמה וקלעה למחשבה נוספת שלי בנושא/בתחום.
בפוסט האשון זרקתי את רעיון הבניה הנפחית, אבל הצבתי את מגבלת קביעת מס' יח"ד בתב"ע, כאילוץ שמתחייב בשל הצורך בהקצאת מקומות חניה/היקפי תנועה ופתרונות תנועה ובהקצת שטחי ציבור ובעיקר מבני ציבור לחינוך. המאמר המצ"ב קלע בדיוק למחשבותי (או שאני קלעתי לדעת חכמים אמריקאים, מבלי לדעת..
), ולמעשה ייתכן ופותר את הצורך להגדיר בתב"ע מס' יח"ד, מאחר והוא עונה ופונה לדעתי לסוג אוכלוסייה שאינו זקוק/אינו משתמש במבני חינוך (ואם כן, אז בהיקפים מאוד קטנים ולרוב גם אינו משתמש ברכבים פרטיים (לפחות - יכול בקלות להסתגל למצב של חיים ללא רכב פרטי).
חומר למחשבה...
לפני כחודש זרקתי רעיון בנושא ופתחתי שרשור. לפני כמה ימים הגיבה מישהי (תגובה מאוד מעניין לדעתי) ותרמה וקלעה למחשבה נוספת שלי בנושא/בתחום.
בפוסט האשון זרקתי את רעיון הבניה הנפחית, אבל הצבתי את מגבלת קביעת מס' יח"ד בתב"ע, כאילוץ שמתחייב בשל הצורך בהקצאת מקומות חניה/היקפי תנועה ופתרונות תנועה ובהקצת שטחי ציבור ובעיקר מבני ציבור לחינוך. המאמר המצ"ב קלע בדיוק למחשבותי (או שאני קלעתי לדעת חכמים אמריקאים, מבלי לדעת..

חומר למחשבה...