בנייה בשניים

טיבולי

New member
בנייה בשניים ../images/Emo70.gif

היכולת שלנו לעשות דברים כבני זוג, היא הרבה יותר טובה. אלא שהזוגיות לא תמיד מושלמת ולא תמיד מקובלת על הסביבה, הנה משהו מעניין שמצאתי, אפשר גם אחרת ולבטח התוצאות תהיינה יותר טובות. על סובלנות שמעתם? הנה זה בא, לחצו כאן.
 

ענתש

New member
לא הבנתי מה הקשר בין

ארגון משפחה חדשה ובין הפורום הזה
ארגון חשוב בעיניי וטוב שיש אותו לנשים וגברים שרוצים ילדים עם בני זוג אבל בלי זוגיות. למה לא ? אבל מה זה קשור לפה ?
 

טיבולי

New member
למה לא קשור?

הרעיון שלעבור את המסלול בשניים הוא התחלה. מצאתי שלפני שמתחילים לבנות, אנשים אפילו לא מצליחים לפצח את הקוד הזוגי. זו התחלה של הדרך המשותפת. ולכן חשבתי שנכון להביא את הרעיון הזה דווקא לכאן, הפורום הוא המשך טבעי אחרי שיש מפגש זוגי מוצלח, להץחיל לבנות ביחד וגם לשרוד את הביחד הזה. לא ?!
 

ענתש

New member
אה, לא כל כך הבנת את הפורום.

זה פורום בונים בית במובן הפיזי ביותר ולא הרוחני. בונים - בלוקים, לבנים, טיח, ריצוף... כזה סוג של בניה.
 
אולי הוא מתכוון במובן ש...

לא כל זוגיות יכולה לשרוד בנייה או שיפוץ.... בסגנון המחזה "אישה, בעל , בית" , לרב שיפוצים (או בנייה) מוציאים מבני הזוג צדדים מאוד אפלים וויכוחים בלתי פוסקים.....
 

איריסג

New member
רק תיקון קל, ענתש...

ארגון משפחה חדשה הוא לא ארגון שמיועד לאנשים שרוצים משפחה בלי זוגיות.... זה ארגון שמעמיד אלטרנטיבה לזוגות שרוצים להנשא בלי מעורבות של הממסד הרבני , ובין השאר מטפל גם בזוגות חד מיניים, וזוגות שרוצים להביא ילד ללא זוגיות, עם פרטנר ידוע. אבל עיקר העיסוק שלהם - זה האלטרנטיבה. ואת זה אני אומרת כמי שרק לפני 5 חודשים נישאה בנישואין אזרחיים של "משפחה חדשה" - ערכנו הסכם חיים משותפים, והעורכת דין שניסחה לנו אותו היא גם זו שניהלה את טקס החופה שלנו, שהיה מקסים ומרגש.
 
בשביל מה להתחתן בכלל ?

תחילת הנישואין זה סוף האהבה . הבאת ילדים זה סוף העולם .
 

ענתש

New member
וואללה, לא ידעתי.

כשאנחנו התחתנו הם עוד לא היו בסביבה. (והיה לנו רב מגעייייל. כלומר, היה לנו אחלה רב ששבר רגל שבוע לפני החתונה וכאב לנו מכדי לבוא. אז החלפנו בלחץ ומצאנו רב דוחה ומגעיל).
 

איריסג

New member
אפילו שזה קצת ../images/Emo32.gif

כבר נכנסנו לזה, אז אני חייבת... ככה נראתה החופה שלנו לעומת זאת... בתמונה אני חותמת על כתב הזוגיות שלנו. (אבא שלי, שהיה המתנגד העיקרי לנישואין אזרחיים, אמר שזו היתה החופה הכי מרגשת שהוא היה בה)
 

טיבולי

New member
וואלה איזה יופי.

אולי לא ממש הבנתי את הפורום ברמת המלט והלבנה, אבל מה זה משנה, כי הרעיון הרוחני הוא בהחלט חלק מן העניין ועובדה שיש כאן עם מי לדבר גם על הבית הוירטואלי, זה מאד נחמד. אני גם מסכים עם הרעיון שבניית הבית הפיזי, מחייבת יסודות זוגיים חזקים, כי יש בזה מידה מסויימת של סיוט, מעבר ליצירה.
 
למעלה