בניית אתרים ומשפטים
זו הפעם השניה השנה שבן אדם מאיים לתבוע אותי בגלל העיסוק שלי כמתכנת ווב. כמה פעמים בשנה מאיימים עליכם עם בית משפט ואיך להמנע מזה?
הפעם זה לקוח עצבני מאוד(צורח בטלפון הרבה). הוא טוען שזה שאני לא מתקן לו את האתר מהר מספיק גורם לו להפסיד עשרות אלפים כול חודש (הוא לא השתמש בה אפילו כמה חודשים והיה לו מספיק זמן לבדוק מה עובד מה לא עובד ומה הוא רוצה לשנות וכו). אותם תיקונים שהוא רוצה הם לא תיקונים אלא תוספות שמבוססות על אפיון שהוא לא נתן לי (הטעות הכי גדולה זה שאן אפיון) הבן אדם סירב לתת לי אפיון ואכשו אני מבין למה כדי שיוכל לסחוט ממני כמה שיותר.
המערכת היא סוג של מערכת ניהול לקוחות. היא שימושית לחלוטין וגם אם יש שם מה לתקן להתקשר כול יום לבן אדם ולצעוק עלו אותו דבר לא יקדם כלום.
הוא לא יודע איזה בעיות\באגים יש במערכת, הוא לא מוכן לשלוח לי פירוט במייל, המזכירה שלו שלחה לי הוראות לא ברורות עם מוסגים שרק היא מבינה ואופרטורים באלגברה.
הוא מתלונן על דברים שתיקנתי כי הוא לא בדק את זה "כי לא דיווחת",זה עוד ניחה טעות בתקשורת אבל למה לצעוק?
הוא מתלונן על זה שאני לא צועק בחזרה ולא מנתק לו בפנים (מה לעשות אני בן אדם רגוע).
הוא מתלונן על זה שאני לא זמין כול הזמן כול יום. בזמן שהבהרתי שאני מעדיף מייל.
אני רואה את השיחה הבאה שלו איום שהוא יתבע אותי, השאלה היא איך אני מגן על עצמי?עם איזה טיעונים? אן לי איתו חוזה או הסכם או אפיון. האם אני יכול להתנער ממנו?
אן לי בעיה לסיים את העבודה השאלה היא איפה זה נגמר ומה אני צריך לעשות.
חלק מה"שגיעות" במערכת זה דברים שהוא ביקש ממני לעשות, כמו הרשאות מסוימות למשתמשים הגבלת אפשרות למחוק ולערוך מידע. איזה השוואה בין תעריכים שהו קורא לה בעיה.
פתאום הוא רוצה ולידציה מסוג אחר לטפסים...איך אני מסיים איתו בלי יותר מדי בלאגן?
העניין הוא שהוא שילם לי גרושים על המערכת הזו, אני יודע טעות של חובבנים לפעם הבאה אני ידע לגבות כפול.
האם למישהו כאן יש נסיון עם כאלה דברים או נסיון משפטי (הכוונה האם תבעו אותכם).
איך אני מונע כזו התנהלות בעתיד? איזה קווים למתוך בחול עם הלקוח הבא?
זו הפעם השניה השנה שבן אדם מאיים לתבוע אותי בגלל העיסוק שלי כמתכנת ווב. כמה פעמים בשנה מאיימים עליכם עם בית משפט ואיך להמנע מזה?
הפעם זה לקוח עצבני מאוד(צורח בטלפון הרבה). הוא טוען שזה שאני לא מתקן לו את האתר מהר מספיק גורם לו להפסיד עשרות אלפים כול חודש (הוא לא השתמש בה אפילו כמה חודשים והיה לו מספיק זמן לבדוק מה עובד מה לא עובד ומה הוא רוצה לשנות וכו). אותם תיקונים שהוא רוצה הם לא תיקונים אלא תוספות שמבוססות על אפיון שהוא לא נתן לי (הטעות הכי גדולה זה שאן אפיון) הבן אדם סירב לתת לי אפיון ואכשו אני מבין למה כדי שיוכל לסחוט ממני כמה שיותר.
המערכת היא סוג של מערכת ניהול לקוחות. היא שימושית לחלוטין וגם אם יש שם מה לתקן להתקשר כול יום לבן אדם ולצעוק עלו אותו דבר לא יקדם כלום.
הוא לא יודע איזה בעיות\באגים יש במערכת, הוא לא מוכן לשלוח לי פירוט במייל, המזכירה שלו שלחה לי הוראות לא ברורות עם מוסגים שרק היא מבינה ואופרטורים באלגברה.
הוא מתלונן על דברים שתיקנתי כי הוא לא בדק את זה "כי לא דיווחת",זה עוד ניחה טעות בתקשורת אבל למה לצעוק?
הוא מתלונן על זה שאני לא צועק בחזרה ולא מנתק לו בפנים (מה לעשות אני בן אדם רגוע).
הוא מתלונן על זה שאני לא זמין כול הזמן כול יום. בזמן שהבהרתי שאני מעדיף מייל.
אני רואה את השיחה הבאה שלו איום שהוא יתבע אותי, השאלה היא איך אני מגן על עצמי?עם איזה טיעונים? אן לי איתו חוזה או הסכם או אפיון. האם אני יכול להתנער ממנו?
אן לי בעיה לסיים את העבודה השאלה היא איפה זה נגמר ומה אני צריך לעשות.
חלק מה"שגיעות" במערכת זה דברים שהוא ביקש ממני לעשות, כמו הרשאות מסוימות למשתמשים הגבלת אפשרות למחוק ולערוך מידע. איזה השוואה בין תעריכים שהו קורא לה בעיה.
פתאום הוא רוצה ולידציה מסוג אחר לטפסים...איך אני מסיים איתו בלי יותר מדי בלאגן?
העניין הוא שהוא שילם לי גרושים על המערכת הזו, אני יודע טעות של חובבנים לפעם הבאה אני ידע לגבות כפול.
האם למישהו כאן יש נסיון עם כאלה דברים או נסיון משפטי (הכוונה האם תבעו אותכם).
איך אני מונע כזו התנהלות בעתיד? איזה קווים למתוך בחול עם הלקוח הבא?