בניית אתר בתוך הפייסבוק

taltw

New member
בניית אתר בתוך הפייסבוק

שלום לכולם, אני עוסקת בתחום טיפוח השיער וביררתי על כמה חברות שבונות אתרים בתוך הפייסבוק, לאחר 3 שעות של טלפונים... טפסים.. והכרות... בחרתי בחברה שנראת לי מתאימה לצרכים שלי, קוראים לה בי-אפ, מישהו שמע עליה? זה האתר b-up.co.il יש להם המון דוגמאות של אתרים שהם בנו וכל אתר שונה מהשני, רציתי לדעת אם משהו עבד איתם או כמובן יכול להמליץ לי על חברה לבניית אתרים בתוך הפייסבוק. תודה.
 
למעשה

מאז מרץ האחרון, אין דבר כזה שנקרא בניית אתרים בתוך פייסבוק. לצורך העניין - מדובר באתר רגיל לכל דבר ועניין, שמותאם למסגרת שפייסבוק מקציבים לצורך הזה. בפועל, מדובר באתר רגיל, רק צר יותר. נתקלתי במספר לקוחות שלנו בתחום בניית האתרים שבנו עמוד ייעודי באתר שלהם (שאינו זמין מהתפריטים) ואותו שילבו בפייסבוק.
 

taltw

New member
לפי הבנתי...

ואת זה אני אומרת לאחר שביררתי אצל המון חברות, לא כל חברת בניית אתרים מתמחה בבניה בתוך הפייסבוק... הבנתי שהגדלים שונים אבל אני מעדיפה חברה שכל מה שהיא עושה זה לבנות אתרים בפייסבוק - שזה ההתמחות שלה כי למדתי שלא מספיק לעלות אתר לתוך הפייסבוק, העיצוב צריך להיות מספיק "בועט" כדי שהלקוח שלי שמגיע לדף יבין תוך כמה שניות לאן הוא הגיע.. ומכיוון שהכל קורה בפייס..אני מעדיפה משהו ש"חי שם" ...אם אתה מבין את כוונתי
 

taltw

New member
וגם להוסיף

את לייבסיטי אני מכירה, הם אחלה, אבל בחברה שאני ביררתי הם מעצבים קונספטואלי לפי העסק שלי ולא מתוך תבנית מוכנה כמו שאתה הצעת לי... ואז אני חוזרת לדוגמאות של בי-אפ ורואה עולם ומלואו של עיצובים מרשימים... בנוסף, אני בחיים לא אוכל לעשות זאת לבדי.
 
תשובה

אני מבין את כוונתך, אם כי עיצוב קונספט הוא פונקציה של יצירתיות ולאו דווקא הפלטפורמה. לגבי המערכת שלנו - אני מניח שלא ראית דוגמאות לעיצוב אתרים על גבי המערכת שלנו, אך אין זה הנושא - פשוט ציינתי שבניית אתר לפייסבוק הוא למעשה הקדשת מספר עמודים מתוך האתר לצורך זה והגדרתם במידות מתאימות, מבחינה טכנית. מבחינה שיווקית וקנוספטואלית, השמים הם הגבול, לכן אם מצאת חברה שיודעת לפרש את החזון שלך בצורה מושלמת , יהיה קשה לא להמליץ עליה :)
 
הם אולי מעצבים אבל משווקים הם לא

שימי לב תבדקי כל דף שהם מציעים באתר [בתוך התיק עבודות] את תראי שרוב הדפים ריקים מלקוחות והשיווק שם לא ממש מוצלח אולי הם טובים בעיצוב הדפי נחיתה אבל שיווק זה לא ההצלחה שלהם ככה שתשקלי את המהלך הזה טוב טוב לפני ביצוע העסקה. אני מאמין שמעצב פרילנסר יעשה את אותה העבודה בסכום נמוך יותר[ב3 שליש פחות לדעתי]
 

taltw

New member
בדקתי

מה הכוונה ריקים בתוך התיק עבודות? כשדיברתי איתם ראיתי את העבודות של הלקוחות שלהם בזמן אמת בפייסבוק.. ובנוסף דיברתי עם כמה לקוחות שלהם, וכולם המליצו לי רק דברים טובים... אני מדברת רק על העיצוב והבניה ולא על מערך השיווק, הם גם אמרו שזה לא ההתמחות שלהם אלא עיקר ההתמחות הם דפים מעוצבים בפייסבוק... אז כנראה לא הבנתי אותך...exploter
 

verashani

New member
הפן השיווקי חשוב לא פחות מהפן העיצובי

טלי שלום כפי שציינת קודם, בניית אתר בפייסבוק משמעו שיווק החברה שלך בפלטפורמה שיווקית נוספת, אשר מייצרת תנועה איכותית- חברתית. המטרה שלך כבעלת עסק ובסיס לכל אתר אינטרנט, היא לייצר תנועה מקסמילית אפשרית ולהפוך את הגולשים ללקוחות צרכניים (אקטיבים- מכווני פעולה\ קניה). במיוחד באתר אינטרנט דינאמי, חשוב לנהל מערכת תוכן שווקית. המרחק בין הקמת אתר מעוצב ומתוחכם, לבין הקמת מערכת שיווק אינטרנטית הינו גדול ולכן לא ניתן לסמוך רק על המתכנת או מעצב האתרים. התוכן והפונקציונאליות של האתר צריכים להיות מנוהלים ומבוקרים תדיר, בממשק ניהול מרכזי שוטף. כך לדוגמא, ניתן להוסיף רכיבי קטלוג מוצרים לאתר התדמית, ולהפוך אותו בקלות יחסית לזרוע קדמית של העסק. לסיום, אם תרצי לשים דגש רק על הפן העיצובי תקבלי אתר תדמיתי וקטלוגי, השאלה היא לאן את מכוונת? תוכלי להתרשם מחברת או.אל.אי טכנולוגיות מדיה בע"מ www.ole-tech.co.il החברה מתמחה בהקמת אתרי אינטרנט שיווקים (גם בפייסבוק) עם פן עיצובי קונספטואלי על פי בקשת הלקוח. שיהיה בהצלחה.
 

רונס

New member
טיפ חשוב מאוד

הגולשים מגיעים לעמוד נחיתה שאת מגדירה, כל עוד הם לא עשו לייק לעמוד... ברגע שגולש עשה לייק לעמוד הוא יגיע באופן תמידי לעמוד של הקיר. ככה שחשוב לחשוב טוב אם להשקיע במיני אתר לפייסבוק או רק בעמוד נחיתה מעוצב.
 
בנוסף

אם כבר מציגים נוכחות בפייסבוק, אז לגבש תוכנית פעולה מוגדרת מונחית מטרות. בשורה התחתונה - מה נותן לגולש ביצוע ה"לייק", וכיצד מתרגמים (ממירים) אותו לעסקה.
 

רונס

New member
בהחלט!

אם אין נוכחות בפייסבוק/רשתות חברתיות אחרות, זה לא נורא ברב המקרים.. אבל אם יש נוכחות ברשת חברתית והעמוד שומם ואין בו אף אחד- זה גרוע!
 
אני מסכים

עמוד ריק מפעילות (הן של המותג והן של הגולשים) מביא לתוצאה הפוכה, שכן הרושם הנוצר על ידי המבקר המזדמן הוא שלילי. לכן, אם להרחיב את המסר, אני נוטה להמליץ נגד עמודים באתרים שכוללים את הטקסט "העמוד בבניה" (אם אין מה להציג בו, אין סיבה שיוצג בתפריט) ולא להחזיק פורום אם אין יכולת ממשית להשתתף בדיון (או שאין בו דיונים).
 
למעלה