עוד קצת רעיונות..
רעיונות טובים מאוד כתבו לך, + התוספת שלי היא לברר האם ישלה שטף תנועות מעגליות, עיגולים מחוברים המתקדמים: איך אתאר לך, מין שרשרות של לולאות כאילה. אם את מתחילה כזאת שרשרת מלמעלה לכיוון ימין, עיגול, לרדת, עיגול וכך הרבה, אז את בעצם מתרגלת מספר 3 הרבה פעמים בשטף. אם את מתחילה בימין, יורדת שמאולה למטה, עיגול, וכו', את מתרגלת "שינים" מחוברים. ישנם ילדים עם קושי תפיסתי, שמתקשים לחצות את הקוו, וברגע שהם מבינים את ההמשכיות, הם גם למדו את ה אות או מספר המבודד. + ישנם ילדים שמספיק להם להבין על-ידי מחיקה של האות שאת כתבת עם טוש מחיק, תתחילי לוח עומד או אלכסוני, רק אחרכך בשכיבה על השולחן. למחוק בדיוק כמו שאת כותבת, אחרכך היא כותבת ואת מוחקת. + כבר כתבו אך שוב: תירגול בעיניים פתוחות, למשל 5X אחד על השני,ואחר כך סגורות: "כשהיד שלך מוכנה, תעצום עיניים ותמשיך, מותר להציץ אם את רוצה, ותזכרי, החשוב התירגול של היד, לא חייבים בהתחלה להצליח". + אם רכשה באותו טיפול, לבקש מהילדה וההורים לתרגל באותו יום עוד בבית, על הקיר במקלחת למשל עם שמפו, או בתוך חול רטוב (בתבנית אפייה)= התנגדות + וווו...ישנם ילדים שמתקשים גם אחרי כל הרעיונות אילה, אך מעטים. בהצלחה, פמי