איןאריותכאלה
New member
בניית תוכנית עבודה מיטבית לבחורה עיוורת
שלום רב,
אני מכינה לבחינה הפסיכומטרית. לאחרונה הגיעה אלי תלמידה עיוורת. היא ניגשה לבחינה בעבר ואינה מרוצה כלל מהציון שלה. חשוב לה למצות את יכולותיה לא רק בגלל סף הקבלה אלא גם כדי לכבוש את הקושי הזה.
היא זכאית להתאמת הבחינה באופן הבא:
- היא עושה סה"כ 3 פרקים, 1 מכל סוג
- היא מקבלת 40 דקות לפרק
- מותר לה להשתמש במחשבון
- אין לה שאלות המסתמכות על שרטוט
- יש לה מקריא צמוד
העבודה איתה, מטבע הדברים, מתבצעת כולה בעל פה. אנחנו מתחילות ממש מההתחלה, כי העבודה שעשתה בעבר היתה מאד מבולבלת ומלחיצה. למשל, היא נדרשה מהרגע הראשון 'לעמוד בזמנים' על חשבון הבנה מלאה של השאלה, וכרגע רגילה להתיאש מהר ולנחש כשהיא מרגישה שעבר זמן רב מדי.
כיצד הייתם בונים לה תוכנית מיטבית? כל תרגול שאני נותנת לה הביתה אני מקליטה. אשמח לעצותיכם הטובות.
שלום רב,
אני מכינה לבחינה הפסיכומטרית. לאחרונה הגיעה אלי תלמידה עיוורת. היא ניגשה לבחינה בעבר ואינה מרוצה כלל מהציון שלה. חשוב לה למצות את יכולותיה לא רק בגלל סף הקבלה אלא גם כדי לכבוש את הקושי הזה.
היא זכאית להתאמת הבחינה באופן הבא:
- היא עושה סה"כ 3 פרקים, 1 מכל סוג
- היא מקבלת 40 דקות לפרק
- מותר לה להשתמש במחשבון
- אין לה שאלות המסתמכות על שרטוט
- יש לה מקריא צמוד
העבודה איתה, מטבע הדברים, מתבצעת כולה בעל פה. אנחנו מתחילות ממש מההתחלה, כי העבודה שעשתה בעבר היתה מאד מבולבלת ומלחיצה. למשל, היא נדרשה מהרגע הראשון 'לעמוד בזמנים' על חשבון הבנה מלאה של השאלה, וכרגע רגילה להתיאש מהר ולנחש כשהיא מרגישה שעבר זמן רב מדי.
כיצד הייתם בונים לה תוכנית מיטבית? כל תרגול שאני נותנת לה הביתה אני מקליטה. אשמח לעצותיכם הטובות.