בנק הזרע קריובנק

בנק הזרע קריובנק

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4971512,00.html

בעבר כאשר שאלו שאלות על בנק זה, תמכתי וכתבתי בשבחם בעיקר בגלל המקצועיות, לפחות זה הניסיון שלי
יחד עם זאת, במהלך השנים שמתי לב שהם הפכו להיות תאבי בצע, חסרי אמפתיה ללקוחות שלהם וחסרי טקט שרק כיסוי התחת מעניין אותם. הרבה מזה בזכות דר' רונן שהינו אדם לא נעים במיוחד בלשון המעטה
אז הנה לפניכן כתבה שהתפרסמה ממש היום. זלזול מוחלט בלקוחה שביקשה לשמור מנות זרע אבל שכחה את מועד החידוש והם בתגובה במקום לנסות לאתר אותה, פשוט השמידו את יתר מנות הזרע ובכך מנעו ממנה אפשרות לילדים עתידיים מאותו תורם. מה עוד שנראה לי שהם הבינו את הטעות ובמקום לפצות אותה על זה, החליטו להאשים אותה
 

a morph

New member
לא יודעת...

לא מכירה את הבנק ולא השתמשתי בשירותיו, אבל אני לא ממש רואה עילה לתביעה שלה.
כתוב שלפי החוזה שהיא חתמה עליו, אם היא לא מחדשת את החוזה תוך חודש, הבנק רשאי להשמיד את המנות, וכתוב במפורש שהם כן יצרו איתה קשר.
אני יכולה להבין שהייתה עסוקה ומוטרדת ושכחה לטפל בעניין, אבל גם הבנק לא מחויב לפנות אליה שוב ושוב, אחרי שפנה פעם אחת ולא הייתה פעולה מצדה.
 
נכון לא מחוייב וכנראה שמבחינה משפטית גרידא

היא לא תזכה. מבחינתי זה לא העניים המשפטי שחשוב אלא הפן האנושי שבעניין. בסופו של דבר לא מדובר פה באיזה מבצע של חולצות שהיא הייתה יכולה לקבל ב-50% הנחה ושכחה להגיע בזמן אלא במשהו עמוק יותר פסיכולוגי ורגשי גם יחד. דווקא כשמדובר בנושא כל-כך טעון, הם היו צריכים לנסות לפחות עוד פעמיים להשיג אותה. כתוב שהם הודיעו לה, אבל לא טלפונית. אין להם שום מושג אם המייל הגיע או לא ואם היא אכן קראה אותו
אני אתן לך סתם דוגמה, כשיש לי תור בקופת חולים כללית מתקשרים אלי לפעמים באופן אישי דרך המזכירות להודיע לי או שולחים הודעה קולית שמבקשת ממני לאשר הגעה. אם אני לא עונה הודעה הקולית, היא נשלחת שוב וזה סתם על איזה תור. פה מדובר במשהו הרבה יותר מורכב האישה הזו ככל הנראה לא תוכל לחדש את הקשר עם אותו ובחור לעוד מנות או שהוא כבר לא מעוניין. הם לא עשו שום מאמץ מעבר למינימום האפשרי.
אגב, לפני מספר שנים כשהיו לי עוד מנות אצלם, המזכירה של דר' רונן דווקא כן התקשרה אלי באופן אישי להודיע. זה היה לפני שלוש שנים
יש גם עוד סיפור איתם וגם עליו כתבתי בעבר: אם את מחזירה מנה במהלך השנה הראשונה את מקבלת החזר של 50%. כמובן שאת המנה שהחזרת הם ימכרו לבאה בתור ב-100%. ואז השאלה המתבקשת היא למה? נניח שהייתי מכירה מישהי עם ילד מאותו תורם והייתי רוצה לתת לה מתנה על חשבוני ולהעביר לה חינם את המנה שלי אחרי שכבר שילמתי מחיר מלא, למה אני לא יכולה? התשובה היא פשוט בצע כסף. היום כל מנה שם עולה 2900 ש"ח כולל שטיפה. בערך כמו מה שזה עולה בארה"ב
 

a morph

New member
נכון

אין מה לעשות, רפואה פרטית מתנהגת כמו רפואה פרטית: שואפים למקסם את הרווחים ולמזער הוצאות.
אגב, אני מאמינה שהמניע הזה הוא גם אחת הסיבות לגידול המוני של עוברים ליום 5 באסותא לעומת בתי חולים ציבוריים. פחות עוברים ששורדים להקפאה-פחות מקום תפוס במקפיא-יותר לקוחות ויותר סבבים פר לקוחה.
 

דסיג136

New member
זו התנהגות אופיינית לקריובנק לצערי

מי שנפגעה מהם מכל סיבה שתכתוב בפייסבוק לanat ashkenazi
 
למעלה