בסיפור שלי עם נחשים . שלום שלום.
ב"ה בוקר טוב לכולם (סליחה על ההתפרצות). בתור חובב טיול שהיה לו שדדה ליד הבית שני מטר. אם אתם מכירים את פ"ת. ברחוב דוב ימני פינת מבצע קדש, היה שה עד שיום אחד הנחיתה עמותה קרוואנים והכה את המקום לשוקק חיי בני אדם במקום שוקק נחשים ועקרבים וזחלים על שנתים על ארב ע על שש ועל שמונה על עשר ועל שתים עשר ועל ארבע עשרה ועל שש עשרה וכו'... בכל אופן, פעם אחת הלכתי שם אם אחי הגדולים ובת של השכנה. אני ובן היתי קטן והיתי תמיד אחרון והזה שלא היה בקצב. אני נםלתי מבול עץ שהיה שם הבת של השכנה היתה לידי וראיתיאותה צוועקת לי נחש! נחש!. הנחש ניצל ובנתיים אעשה בי שני חורים אבל למזלי הבול עצ נפל עלוי והרג אותו. אני לא יודע להסביר את גודל הנס אבל הנחש הזה היה צפע ארץ ישראלי. ככל הנראה. אז לכל מי שמגדל נחשים נא להזהר. לכן אני כיום, לא אוהב נחשים (מה גם שהם מוזכירים בספר בראשית בצורה לא כל כך טובה או ליתר דיוק צורה רעה. ויש כלל כזה "אוי לו לאדם שהקישו ערוד ואוי לו לערוד שפגע ברבי חנינא בן דוסא. כידוע, רבי חנינא בן דוסא עמד בשדה והתפלל . תלמידיו הזהירהו מפני הערוד אך הוא המשיך בתפלתו וכשבא הערוד להקישו נפל הערוד ומת על רגלו. כמדדומני ערוד הוא נחש. מסופר סיפור אחר, שהזמינו את רבי חנינא בן דוסא למקום, ובא נחש והרג בן אדם . בא רבי חנינה לאותו מקום , ובא הנחש אליו ומת הנחש. ואז הוא אמר את הכלל "לא שהנחש ממתית אלא החטא". ועוד מספרים, כי גם אם נחש על עקבו לא יפסיק אבל אם עקרב על עקבו יפסיק להתפלל שעקרב יש לו זכות בחירה אם לעקוץ או לא ולנחש אין כי נחש עושה שליחות. עד כאן
.
ב"ה בוקר טוב לכולם (סליחה על ההתפרצות). בתור חובב טיול שהיה לו שדדה ליד הבית שני מטר. אם אתם מכירים את פ"ת. ברחוב דוב ימני פינת מבצע קדש, היה שה עד שיום אחד הנחיתה עמותה קרוואנים והכה את המקום לשוקק חיי בני אדם במקום שוקק נחשים ועקרבים וזחלים על שנתים על ארב ע על שש ועל שמונה על עשר ועל שתים עשר ועל ארבע עשרה ועל שש עשרה וכו'... בכל אופן, פעם אחת הלכתי שם אם אחי הגדולים ובת של השכנה. אני ובן היתי קטן והיתי תמיד אחרון והזה שלא היה בקצב. אני נםלתי מבול עץ שהיה שם הבת של השכנה היתה לידי וראיתיאותה צוועקת לי נחש! נחש!. הנחש ניצל ובנתיים אעשה בי שני חורים אבל למזלי הבול עצ נפל עלוי והרג אותו. אני לא יודע להסביר את גודל הנס אבל הנחש הזה היה צפע ארץ ישראלי. ככל הנראה. אז לכל מי שמגדל נחשים נא להזהר. לכן אני כיום, לא אוהב נחשים (מה גם שהם מוזכירים בספר בראשית בצורה לא כל כך טובה או ליתר דיוק צורה רעה. ויש כלל כזה "אוי לו לאדם שהקישו ערוד ואוי לו לערוד שפגע ברבי חנינא בן דוסא. כידוע, רבי חנינא בן דוסא עמד בשדה והתפלל . תלמידיו הזהירהו מפני הערוד אך הוא המשיך בתפלתו וכשבא הערוד להקישו נפל הערוד ומת על רגלו. כמדדומני ערוד הוא נחש. מסופר סיפור אחר, שהזמינו את רבי חנינא בן דוסא למקום, ובא נחש והרג בן אדם . בא רבי חנינה לאותו מקום , ובא הנחש אליו ומת הנחש. ואז הוא אמר את הכלל "לא שהנחש ממתית אלא החטא". ועוד מספרים, כי גם אם נחש על עקבו לא יפסיק אבל אם עקרב על עקבו יפסיק להתפלל שעקרב יש לו זכות בחירה אם לעקוץ או לא ולנחש אין כי נחש עושה שליחות. עד כאן