אתה לא מחלל שבת אם אתה זוכר שהיום יום שבתאולי זה כי אני מחלל שבת ?
להיפך .אתה לא מחלל שבת אם אתה זוכר שהיום יום שבת
טוב לא נכנס לזה, אבל אתה מדבר שטויותלהיפך .
דווקא מי שיודע שחוטא הוא חוטא בריבוע .
או בלשון חכמינו
לא תינוק שנשבה אלא מי שמכיר את בוראו ומתכוון למרוד בו ואפיקורוס להכעיס.
?טוב לא נכנס לזה, אבל אתה מדבר שטויות.
את מחללת שבת ומדברת שטויות.טוב לא נכנס לזה, אבל אתה מדבר שטויות
סלביצה צודקת ואתה טועה. אתה לא באמת מחלל שבת, אתה לא באמת מורד בבוראך, ואתה מגדיר אפיקורוס באופן שגוי.להיפך .
דווקא מי שיודע שחוטא הוא חוטא בריבוע .
או בלשון חכמינו
לא תינוק שנשבה אלא מי שמכיר את בוראו ומתכוון למרוד בו ואפיקורוס להכעיס.
תודה על ההסבר המלומדסלביצה צודקת ואתה טועה. אתה לא באמת מחלל שבת, אתה לא באמת מורד בבוראך, ואתה מגדיר אפיקורוס באופן שגוי.
יש שתי מצוות הנוגעות לשבת, שתיהן מצוות עשה. שמור את יום השבת לקדשו וזכור את יום השבת. אם אתה זוכר מתי שבת, אחת מהן כבר קיימת. בנוגע לשמירת השבת, ההסבר מה משמעותה מצוי בתחילת פרק ב' בספר בראשית - "וביום השביעי שבת וינפש", אם אתה מקדיש את יום השבת לצרכי נפשך, לאגור כוחות לקראת השבוע הבא, באמצעות מה שעושה לך טוב, הרי גם את המצווה השנייה קיימת.
לגבי שגיאות נפוצות, אין איסור לעבוד בשבת, יש איסור מלאכה בשבת ומלאכה היא יצירת דבר חדש, שלא היה קודם, בהכרח מוצר שימושי. אם אינך יוצר דברים חדשים אינך עובר על איסור מלאכה. לגבי עניין האש, הציווי הוא "לא תבערו אש בכל מושבותיכם", משמע ברשות הרבים דווקא, אחרת לא היה נכתב "מושבותיכם", אין מילה מיותרת בתורה. הכוונה היא בפירוש הבערת אש מכוונת, אש גלויה, בפרהסיה, ולא כל מיני פירושים יצירתיים.
אפיקורוס הוא מי שמכיר בקיום אלוהים, אך משקר וטוען שאינו מאמין בו, ומנסה להכעיס את אלוהים בכוונה. אין מדובר במי שכופר בקיום אלוהים.
אם כן, לא רק שאתה שומר שבת, אלא אתה מאוד מקפיד על שמירת השבת.
ההסבר שלו זה קשקוש מקושקש.תודה על ההסבר המלומד
ומה עם הציווי "ועשית ככל אשר יורוך"?סלביצה צודקת ואתה טועה. אתה לא באמת מחלל שבת, אתה לא באמת מורד בבוראך, ואתה מגדיר אפיקורוס באופן שגוי.
יש שתי מצוות הנוגעות לשבת, שתיהן מצוות עשה. שמור את יום השבת לקדשו וזכור את יום השבת. אם אתה זוכר מתי שבת, אחת מהן כבר קיימת. בנוגע לשמירת השבת, ההסבר מה משמעותה מצוי בתחילת פרק ב' בספר בראשית - "וביום השביעי שבת וינפש", אם אתה מקדיש את יום השבת לצרכי נפשך, לאגור כוחות לקראת השבוע הבא, באמצעות מה שעושה לך טוב, הרי גם את המצווה השנייה קיימת.
לגבי שגיאות נפוצות, אין איסור לעבוד בשבת, יש איסור מלאכה בשבת ומלאכה היא יצירת דבר חדש, שלא היה קודם, בהכרח מוצר שימושי. אם אינך יוצר דברים חדשים אינך עובר על איסור מלאכה. לגבי עניין האש, הציווי הוא "לא תבערו אש בכל מושבותיכם", משמע ברשות הרבים דווקא, אחרת לא היה נכתב "מושבותיכם", אין מילה מיותרת בתורה. הכוונה היא בפירוש הבערת אש מכוונת, אש גלויה, בפרהסיה, ולא כל מיני פירושים יצירתיים.
אפיקורוס הוא מי שמכיר בקיום אלוהים, אך משקר וטוען שאינו מאמין בו, ומנסה להכעיס את אלוהים בכוונה. אין מדובר במי שכופר בקיום אלוהים.
אם כן, לא רק שאתה שומר שבת, אלא אתה מאוד מקפיד על שמירת השבת.
זה לא מופיע בתורה.ומה עם הציווי "ועשית ככל אשר יורוך"?
דהיינו, לא ללכת לפי פרשנות שלך אלא לפי ההנחיות שיתנו הגורמים המוסמכים?
מחד טוענים המאמינים כי איש אינו יודע את חשבונותיו, אולם מאידך אינם מהססים לרגע ומוכנים מיד לפרש כל השתלשלות ארוע כאילו היתה עונש או פרס על משהו שעשה מישהו...אולי זה כי אני מחלל שבת ?
מה קשור חילול שבת לחות'ים? איפה היו השמאלנים כשחילקו מוח...אולי זה כי אני מחלל שבת ?
שבת היא יומו של Saturn, על פי מיתולוגיה מסופוטמית אשר יובאה לכנען על ידי המהגר אברם (שבת קנו א)...אולי זה כי אני מחלל שבת ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.