Ccyclist
Well-known member
הפרסומת לקו החדש עלתה אצלי בפייסבוק.
חברת Brighton and Hove מחליפה את קו 1A בקו אקספרס חדש - 1X.
הבשורה: בציר הראשי של העיר יהיו לקו 4 תחנות בלבד במקום 15.
הבעיה: לפי הלו"ז המצורף מדובר בסך הכל בחיסכון של 4 דקות.
יתכן שזה ניסיון להביא נהגים לרשת התח"צ, אך ההגיון מאד חלקי.
לברייטון יש כביש עוקף, מקטע מכביש ה A27, ויתכן שהיה עדיף לתכנן X1 שיצא מהפרברים המערביים של הקו החדש לאחד הצירים שמחברים או למרכז העיר או ליעדו הסופי במרינה.
בנוסף, יש בעיר מקטע מסילה שעושה בערך את ליבת המסלול ב 7 דקות 4 פעמים בשעה בשעות העומס, אם כי המסילה מרוחקת כחצי מייל (800מ) מהכביש שבלב המסלול.
חברת Brighton and Hove מחליפה את קו 1A בקו אקספרס חדש - 1X.
הבשורה: בציר הראשי של העיר יהיו לקו 4 תחנות בלבד במקום 15.
הבעיה: לפי הלו"ז המצורף מדובר בסך הכל בחיסכון של 4 דקות.
יתכן שזה ניסיון להביא נהגים לרשת התח"צ, אך ההגיון מאד חלקי.
לברייטון יש כביש עוקף, מקטע מכביש ה A27, ויתכן שהיה עדיף לתכנן X1 שיצא מהפרברים המערביים של הקו החדש לאחד הצירים שמחברים או למרכז העיר או ליעדו הסופי במרינה.
בנוסף, יש בעיר מקטע מסילה שעושה בערך את ליבת המסלול ב 7 דקות 4 פעמים בשעה בשעות העומס, אם כי המסילה מרוחקת כחצי מייל (800מ) מהכביש שבלב המסלול.
נערך לאחרונה ב: