בעוד 11 דקות יתחיל המבחן

אלול

New member
בעוד 11 דקות יתחיל המבחן

ב"מדע אתיקה ומוסר" מועד ב´ . המרצה: אסא כשר .
לי
 

יחיאב

New member
אכן, אין דבר

ראוי יותר לעשות לפני מבחן שכזה אצל מרצה שכזה מאשר להגג בפורום זה. אף לא להתכונן למבחן עצמו.
 

אלול

New member
כן, אתה בהחלט צודק...

בכל מקרה, המבחן רק הפריע לי לכתוב הודעות ......(סתאאאאאאם). היה מבחן חוויה כרגיל , חשבתי שכדאי לפרסם חלקים ממנו בפורום ולדון בהם . ננסה: חוו דעתכם למשפטים הבאים (נכון או לא נכון ) ונמקו: 1.הדמוקרטיה היא שלטון העם , למען העם , ע"י העם . 2.לשימוש במחשבים אין אתיקה ,כי השימוש במחשבים הוא לא מקצוע.
 

יחיאב

New member
הייתי מתקן את שאלה 1

באופן שתהיה יותר מכשילה, כדלקהלמן: האם נכונה הקביעה הבאה: הדמוקרטיה היא שלטון הרוב, שלטון העם, שהרי "דמוס"=עם "קרטיה"=שלטון, הא הא מש"ל. לפני התשובה אני ממליץ בחום להדפיס ולקרוא את מסמך הWORD המצורף מטה, שם ניתן להבין באמת מהי דמוקרטיה, וגם מה מתחייב ממנה לעניין השלום. המאמר מאת אסא כשר, ונדמה לי שהוא אחד האנשים האמונים ביותר על נושא זה. ועוד שאלה לסיום: האם אינסטלטור הוא איש מקצוע? (אסור להסתכל בדף הפרטים האישיים של אלול!)
 

אלול

New member
חיבים להפסיק עם הבדיחות הפרטיות

אחת ולתמיד !!!!!!!!! אבל עד שנפסיק עם הבדיחות הפרטיות אולי נעדכן את חברי הפורום שאסא כשר כתב ספר מצוין בנושא אתיקה צבאית בהוצאת האונ´ המשודרת .כמו כן אני ויחיאב נכחנו בקורס של המרצה הטוב ביותר באונ´ ת"א- מר אסא כשר וזו היתה חוויה לא מהעולם הזה . אמנם הוא לא התנהג לסטודנטים כמו ש"שעיה " היה מתנהג אבל היו שם כמה התלקחויות בינו לבין כמה סטו´......המפורסמת ביותר היתה על רקע ההגדרה של אינסטלטור - כשר טען שזה לא מקצוע ואחרים לא ממש הסכימו איתו עד כדי מיני מהומה....
 
האר ../images/Emo42.gif את עינינו בבקשה ../images/Emo13.gif

מה הקשר בין אתיקה לשכר (בשאלה השניה), ומאיפה צץ זה עם הג´ינס שתמיד קצר מלהסתיר מה שדורש הסתר?
 
מה הסיפור עם האינסטלטור?

האם היה באמת ויכוח שנסוב על דוגמת המקצוע הזה? זה מתקשר לשאלה השניה: מה לא ברור בזה שגם בשימוש במחשב אפשר לעשות דברים לא מוסריים?
 

אלול

New member
לפי אסא כשר

מקצוע חיב לכלול: 1.ידע שיטתי 2.מיומנות שיטתית 3.השתכללות מתמדת 4.הבנה 5.אתיקה (שלמקצוע שהוא "מקצוע" תהיה אתיקה) לאינסטלטור קצת קשה ליחס את הנ"ל...... נושא המוסר הוא רק חלק מהאתיקה המקצועית .החלקים האחרים קשורים באיפיון הערכים של המקצוע הנובעים מאופי הפעילות המקצועית (תוכל לברחיב ע"י קריאה בספר)
 

נריה_ה

New member
גם לפי ההגדרה של כשר. שרברב = מקצוע

1. אל תזלזל בשרברבים יש להם ידע בנושאי צנרת. 2. השרברב מיומן בלי ספק בעניני עבודתו 3. מכיוון שנושא הצנרת משתכלל עם הזמן, גם השרברב משתכלל כדי להדביק את תחום עיסוקו. 4. הבנה - בטח שיש הבנה בנושא המוסיים - שרברבות. 5. אתיקה יכולה להיות לשרברב. הוא יכול לרמות את הלקוחות או לא...
 

נריה_ה

New member
כן???

אז למה אמרת "לאינסטלטור קצת קשה ליחס את הנ"ל". ואם כך מה לא מקצוע, לפי אסא כשר?
 
למעלה