בעיה בחשבון ! מה עושים? עזרה דחוף !!!

dinarom

New member
בעיה בחשבון ! מה עושים? עזרה דחוף !!!

יש לי חשבון איביי שיש לו כ220 פידבקים ... מסיבה שאינה ברורה לי איביי החליטו לסגור לי את אפשרות המכירה, כנראה בגלל כל מיני פרמטרים שלהם.
שלחתי להם אינספור פניות והתשובות שלהם מובנות שלא ניתן לפתוח שוב את אפשרות המכירה אצלי בחשבון.. ורושמים שאמשיך עם החשבון לצורך רכישות בלבד.
האם יש פתרון יצירתי בשביל לשמור את הפידבקים?
שנית, ניסיתי לסגור את החשבון בשביל לפתוח ולהתחיל דף חדש, אך גם לא הסכימו.. זה מה שכתבו:

Your account can't be closed at this time
We can't close your account at this time because:
Unfortunately, we can't close your account yet, because it has been suspended, restricted, or is otherwise not meeting minimum seller standards. Until you have resolved your suspension, your account must remain open. If you would like to appeal your suspension or have your account reviewed by a member of our Trust & Safety team, please contact us.

מה עושים!?!?!?
 

koldunia

New member
תגובה

להשאיר הכל כמו שיש ולא לשלוח להם יותר הודעות. הם לא יפתחו לך רק אם תתקשר אליהם (אין תמיכה בעברית למוכרים) וגם זה תחת ספק גדול מאוד שהם יפתחו לך את האפשרות למכור דרך החשבון הזה. אני מציעה לך קודם כל לקרוא את התנאים והכללים של איביי וללמוד אותם טוב בשביל שזה לא יקרה בפעם השנייה. ולעמוד ב-seller performance. אם אתה רוצה להיות באמת מוכר ולהצליח בזה, זה לא משחק וזה לא כל כל קל כמו שזה נדמה מהמבט הראשון. יש גם תנאים שצריך לעמוד בהם. אח״כ אתה צריך כתובת ip חדשה+ מודם חדש או טלפון עם אינטרנט (לא wifi) שדרכו, לא נכנסת בעבר לחשבון הנוכחי שלך, שסגרו. פייפאל חדש על שם אחר + כרטיס אשראי מקושר על שם אחר + כותבת שונה. וכמובן לעשות חשבון איביי חדש. ולהתחיל לאט לאט מחדש. והרבה סבלנות. הכי חשוב לא להכנס יותר לחשבון הישן מהמכשיר ומהאינטרנט שאתה נכנס לאיביי ולפייפאל החדש, וגם לא מאינטרנט ציבורי. כדאי לא להתבלבל עדיף בכלל שלא תכנס לחשבון הישן. מאחלת לך בהצלחה :) אם יש עוד שאלות אשמח לעזור.
 
למעלה