בעיה בחשבון psn

pro5

New member
בעיה בחשבון psn

היי,
יש לי בעיה טפשית ומעצבנת למדי.
יש לי ps4 ורציתי לחדש את המנוי שלי כדי להמשיך לשחק במולטיפליירים.
הבעיה היא ששכחתי את הססמה ומתברר שהמייל שהזנתי בעת החיבור חסר אות והוא למעשה לא קיים.
עכשיו אין לי יכולת לשחזר סיסמה כי המייל המוזן בסוני הוא לא נכון ואני נאלצתי להיעזר בשרות הגרוע של ישפאר שטוענים שהעסק אמור לקחת לפחות שבוע וחצי.
למה?
יש דרך נורמלית לסדר את השטות הזאת מהר יותר?
הרי אני יכול בקלות לענות על כל שאלת זיהוי מטעם סוני.
מדוע השירות חייב לעבור דרך ישפאר שהיא בסך הכל יבואן ואין לה גישה בכלל לשרתים של סוני?
מדוע אני צריך לקבל שירות ככ עלוב על שטות כזאת?
יש למישהו פתרון טוב יותר?
תודה
 
אין אופציה אחרת חוץ מלהתקשר לסוני ולדבר איתם על זה.

ולהוכיח שהחשבון הוא שלך. במצב כזה עדיף לדעתי פשוט לחכות שישפאר ידברו איתם בשבילך.
 

מישהו 2

New member
גם אני הייתי בסרט הזה בידיוק.

יש לך רק אפשרות אחת.

מה שאתה צריך להכין זה את הפרטים הבאים:

- הדוא"ל הפיקטיבי שאיתו נרשמת ל- PSN
- הכינוי שלך ב- PSN (שם משתמש)
- מספר סיריאלי של המכשיר שדרכו פתחת את החשבון. אני לדוגמא איבדתי את הסיסמא לחשבון ישן שלי שעוד יצרתי ב- PS3.
- שם פרטי ושם משפחה שהכנסת באנגלית (איך שאתה מדליק את הפלייסטיישן ויש את המסך הכחול עם הריבועים של החשבונות - אז מה שכתוב בריבוע זה השם הפרטי ושם משפחה שהכנסת).

אחרי שהשגת את הפרטים ורשמת לך אותם תלחץ על הקישור הזה - Live Chat
זה צ'אט בלייב של סוני אמריקה. שעות הפעילות שלהם בהתאם. (לדעתי הם פותחים את הצ'אט רק ב- 16:30 אחר הצהריים עפ"י השעות בארץ).
אתה תסביר לנציג את הבעיה שלך באנגלית והוא יבקש את הפרטים למעלה, ואז הוא יאפס לך את החשבון ואז תוכל לעדכן את הדוא"ל של החשבון.

הכי חשוב- אל תגיד שאתה מישראל, כי הנציג עלול להודיע לך שהשירות הוא עבור אמריקה בלבד, הוא יתן לך את המספר של ישפאר ויסגור את השיחה במיידי.

גם אם תרשום קצת בדקדוק לא נכון ושגיאות כתיב זה יהיה בסדר, לא מאמין שהוא ישאל מאיפה אתה.
 
למעלה