בעיה בירידה במשקל

crocker666

New member
בעיה בירידה במשקל

אני כיום שוקל 81 והגובה שלי 2 מטר לפני כחצי שנה שקלתי 72 הלכתי לדיאטן שהוא גם מאמן כושר בנה לי תוכנית ואכן עליתי בחודישם האחרונים אני מתחיל לרדת באופן קבוע ואפילו שהלכתי אליו שוב לשנות תפריט אני ממשיך לרדת אני מפחד שאני בסוף יגיע למשקל שממנו התחלתי כי לפני 3 חודשים הייתי 84 מה אני יכול לעשות לעצור את הירידה שלי? אני אוכל ממש ממש הרבה בדיוק כמו בתפריטים אפילו יותר ואני רק יורד כל מה שעבדתי קשה כאילו נזרק לפח עכשיו
 
גש לרופא המשפחה

בקופת החולים ובקש הפניה לדיאטנית של הקופה, בחינם, ותשטח בפניה את הבעיה ואת התפריטים וההנחיות שקיבלת ממאמן הכושר שבקיא בתזונה, והתייעץ איתה בצורה מסודרת, אחראית ופורמלית. אם לאחר השיחה איתה תמשכנה את התהיות אשמח לענות לך על שאלות, כמו שאני בטוחה שרבים ואחרים פה.
 
מצטרף להמלצה ללכת לרופא

אבל הייתי מנסה רופא גסטרו (שמתמחה במערכת העיכול) על מנת לשלול בעיות בריאותיות. אם אלה נשללו, פשוט תאכל יותר. להרבה מאוד אנשים ישנה נטיה לא להעריך נכון את כמות הקלוריות הנכנסות.
 

ykliger07

New member
מה זאת אומרת

לאכול יותר, חביבי אם הרופא לא יעזור אתה צריך תזונאי/ת כדי לבצע איבחון למקור הבעיה. היזהר מעצות כמו של קודמני שיכולות לעלות לך בבריאות.
 
מה קורה?

איזו הפתעה! מה קורה? הבנתי שהחלטת לא ללכת לסטאג... לאיזה כיוון פניך מועדות? אביטל
 

sarita26

New member
שלום!!!!!../images/Emo24.gif

הי אביטל ויונתן!!! נחמד מאוד שנפגשים ככה וירטואלית... שרית
 

ykliger07

New member
אני מחפס את עצמי

סתם... אני משלים מחומר על תזונה טבעית שלא כל כך מלמדים בפקולטה ועוזר לאנשים שרוצים לעזור לעצמם (אם את מבינה למה אני מתכוון).
 
a
למעלה