בעיה בעת רכישת כרטיסי טיסה באינטרנט שעלתה ביוקר!

missibamba

New member
בעיה בעת רכישת כרטיסי טיסה באינטרנט שעלתה ביוקר!

הזמנתי ביום-1.8.15 4 כרטיסי טיסה מהאתר של חברת פגסוס, ליום 21.8, וחזור ב 26.8. כשהדפסתי אותם, לאחר התשלום, הפתעתי שתאריך טיסת ההלוך וגם תאריך החזור הם 1.8.15!!! כלומר שתי הטיסות הן באותו יום שבו נעשה הבוקינג.. הטיסה הלוך היתה תןך כשעתיים משעת הבוקינג והחזור תוך כשש שעות.. אני ממש בטוח שבחרתי את התאריכים הנכונים, ושזה נבע מבעיה באתר שלהם (אולי לקח לי קצת זמן מאז שבחרתי את הטיסות ועד שלחצתי על אישור כי הייתי צריך לוודא עם כולם, אבל לא יותר מרבע שעה.. יש מצב שזה מה שגרם לבעיה. ואגב, מצאתי עוד כמה דברים דפוקים באתר שלהם כמו למשל שערך ברירת המחדל בתאריכי טיסת ההלון והחזור הוא התאריך של אותו יום של הרכישה, ושאם אתה עושה פעולות מסויימות, זה חוזר לבד לברירת המחדל..) בקיצור, תוך כמה דקות כבר התקשרתי למוקד שלהם ותיקנתי את התאריכים, אבל כדי שיעשו זאת, חייבו אותי לשלם קנס בסך 930 דולר! (כחצי מסך העסקה),ואחרת אאבד את כל הכרטיסים ועדיין אצטרך לשלם עליהם.. אז עשיתי את זה, ובמקביל הגשתי תלונה באתר שלהם, ולפני יומיים החזירו לי תשובה שאין להם איך לעזור לי ושהם לא קיבלו את התלונה שלי.. מה אתם ממליצים לי לעשות כדי לקבל את סכום הקנס בחזרה? מה הסיכויים? מה הסיכונים? ואיך ממקסמים את הסיכויים?
 
השאלה המשפטית היא האם האתר שייך לחברת פגאסוס עצמה.

אם כן, אפשר להגיש תביעה נגד החברה, ולמסור את כתב התביעה לנציג הרשמי שלה בישראל.
&nbsp
אם האתר אינו שייך לחברה, ולאתר עצמו אני מניח שאין נציגות בישראל, תהיה בעיה לתבוע פה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה