בעיה בריג

בעיה בריג

אוקי, פעם ראשונה שאני מנסה לעשות ריג וכמובן שזה לא עובד :) יש לי מודל (כריש) ואני רוצה לעשות שהזנב שלו יוכל לזוז יצרתי שלוש עצמות (2 נורמליות פלוס הצ'ופצ'יק הזה) הוספתי מודיפייר סקין והוספתי לו רק את שתי העצמות הגדולות הגדלתי\הקטנתי.. הוספתי סנפירים שניתי את הגודל של המעטפות... אבל הזנב לא זז, רק העצמות עצמן... הצעות יתקבלו בברכה.. אני מצרף תמונה של זנב הכריש פלוס העצמות פלוס המעטפות של העצמות 3DSMAX HELP :)
 
טוב.. :)

כשמסמנים את כל הוורטקסים ב subobject הכל עובד........ :) אבל, זה הפתרון? או שסתם דרך לעקוף את הבעיה...?
 

מיכאל ג

New member
תבדוק את זה:

אם האדיט פולי נמצא במוד של SUBOBJECT אבל כלום לא בחור, זה אכן לא יעבוד. איך יודעים אם אתה במוד של סאבאובג'קט? כשאתה בוחר את האובייקט תסתכל מצד ימין של האדיט פולי. לא אמור להיות שם כלום כרגיל, אבל אם יש שם נקודות אז סאבאובג'קט פתוח ברמת ורטקסים (או משולש, במקרה של פוליגונים). ואם תלחץ על האדיט פולי ותראה שהוא נהיה צהוב זו עוד אינדיקציה. תלחץ עליו שוב, הוא יהפך לאפור, ואז תחזור רמה אחת למעלה והמודיפייר שמעליו יעובד ברמת האובייקט ולא רק על הבחירה ברמת הסאבאובג'קט.
 
למעלה