בעיה בשליחת אימיילים, והחלפת ספק אינטרנט

ו אולי

New member
בעיה בשליחת אימיילים, והחלפת ספק אינטרנט

שלום,
אני מחוברת על תשתית הוט, וספק הוטנט.
בשליחת אימיילים מאוטלוק בתיבת דואר ששייכת ל 012, אני מקבלת מאז אתמול את הודעת השגיאה הבאה:
“Server error: '550 5.7.1 List shut down. See: http://www.ahbl.org/content/last-notice-wildcarding-services-jan-1st - Your host (149.78.195.8) found on dnsbl.ahbl.org list Code 8:”
אין בעיה לשלוח אימיילים מתיבת הדואר הזאת דרך ה webmail של 012 ב http://newmail.012.net.il/

1. ה IP בהודעת השגיאה הוא של הוטנט, האם הבעיה היא עם הוטנט או 012, או באוטלוק שלי ?

עברתי החודש מנטוויז'ן להוטנט (שניהם ללא חייגן) ועדיין לא ביטלתי את החשבון בנטוויז'ן.
לא שיניתי את ההגדרות, אבל לפי ה IP אני מבינה שהחיבור נעשה עכשיו אוטומטית דרך הוטנט.

2. איך אפשר לבחור (win7) לחזור לחיבור דרך נטוויזן, כדי לבדוק האם הבעיה באימיילים נובעת מהוטנט ?
תודה !
 

sehu

New member
תנסי לקבל IP אחר ע"י הפעלה מחדש של הראוטר או המודם,

או לבקש מהוט (תשתית כנראה) להחליף לך IP. אפשר, בין השאר, לראות מה ה-IP שלך באתרים כגון:
http://www.whatismyip.com
&nbsp
נראה שה-IP הנוכחי נמצא ברשימת כתובות חסומות כלשהי.
 

sehu

New member
אגב, 012 הם לא נטויז'ן. כדי לעבור בחזרה, אם החיבור ללא שם

משתמש בראוטר, צריך לדבר עם הכבלים או אולי ספק האינטרנט.
&nbsp
 
למעלה