בעיה בשליחת אימיילים, והחלפת ספק אינטרנט
שלום,
אני מחוברת על תשתית הוט, וספק הוטנט.
בשליחת אימיילים מאוטלוק בתיבת דואר ששייכת ל 012, אני מקבלת מאז אתמול את הודעת השגיאה הבאה:
“Server error: '550 5.7.1 List shut down. See: http://www.ahbl.org/content/last-notice-wildcarding-services-jan-1st - Your host (149.78.195.8) found on dnsbl.ahbl.org list Code 8:”
אין בעיה לשלוח אימיילים מתיבת הדואר הזאת דרך ה webmail של 012 ב http://newmail.012.net.il/
1. ה IP בהודעת השגיאה הוא של הוטנט, האם הבעיה היא עם הוטנט או 012, או באוטלוק שלי ?
עברתי החודש מנטוויז'ן להוטנט (שניהם ללא חייגן) ועדיין לא ביטלתי את החשבון בנטוויז'ן.
לא שיניתי את ההגדרות, אבל לפי ה IP אני מבינה שהחיבור נעשה עכשיו אוטומטית דרך הוטנט.
2. איך אפשר לבחור (win7) לחזור לחיבור דרך נטוויזן, כדי לבדוק האם הבעיה באימיילים נובעת מהוטנט ?
תודה !
שלום,
אני מחוברת על תשתית הוט, וספק הוטנט.
בשליחת אימיילים מאוטלוק בתיבת דואר ששייכת ל 012, אני מקבלת מאז אתמול את הודעת השגיאה הבאה:
“Server error: '550 5.7.1 List shut down. See: http://www.ahbl.org/content/last-notice-wildcarding-services-jan-1st - Your host (149.78.195.8) found on dnsbl.ahbl.org list Code 8:”
אין בעיה לשלוח אימיילים מתיבת הדואר הזאת דרך ה webmail של 012 ב http://newmail.012.net.il/
1. ה IP בהודעת השגיאה הוא של הוטנט, האם הבעיה היא עם הוטנט או 012, או באוטלוק שלי ?
עברתי החודש מנטוויז'ן להוטנט (שניהם ללא חייגן) ועדיין לא ביטלתי את החשבון בנטוויז'ן.
לא שיניתי את ההגדרות, אבל לפי ה IP אני מבינה שהחיבור נעשה עכשיו אוטומטית דרך הוטנט.
2. איך אפשר לבחור (win7) לחזור לחיבור דרך נטוויזן, כדי לבדוק האם הבעיה באימיילים נובעת מהוטנט ?
תודה !
