בעיה ב מאיה 6
בעיה ב MAYA 6 לעזאזל, כבר 7 שעות שאני מנסה לפתור את הבעיה הזו ולא מצליח. אני צריך להגיש פרוייקט בקרוב ולכן אודה למי שיעזור לי לפתור אותה במהרה. בניתי שלד לדמות. עשיתי FREEZ TRANSFORM לשלד. הוספתי SCSOLVER IK HANDLE לרגליים ואת כל הARTRIBUTS הנדרשים. עד כאן הכל טוב. עכשיו הבעיה- כשאני מנסה להכניס RPSOLVER IK לעצם של הכתף ולחבר אותה לעצם של היד הקידמית (FORARM ) אני מקבל ROTATION של העצמות שבין הIK ל- END EFFECTOR. בנוסף אם אני מחבר LOCATOR ל IK בPOLE VECTOR העצם מקבלת ערכי ROTATION שוב. כמובן שזה לא טוב כי בשלב ה- BIND SKIN לא אוכל לחזור ל- BIND POSE . בקיצור איך אני משאיר את העצמות ללא ערכים של סיבוב גם אחרי שאני מחבר ידיות למינהן וקונסטריינים??????? שוב תודה למשיב האדיב!
בעיה ב MAYA 6 לעזאזל, כבר 7 שעות שאני מנסה לפתור את הבעיה הזו ולא מצליח. אני צריך להגיש פרוייקט בקרוב ולכן אודה למי שיעזור לי לפתור אותה במהרה. בניתי שלד לדמות. עשיתי FREEZ TRANSFORM לשלד. הוספתי SCSOLVER IK HANDLE לרגליים ואת כל הARTRIBUTS הנדרשים. עד כאן הכל טוב. עכשיו הבעיה- כשאני מנסה להכניס RPSOLVER IK לעצם של הכתף ולחבר אותה לעצם של היד הקידמית (FORARM ) אני מקבל ROTATION של העצמות שבין הIK ל- END EFFECTOR. בנוסף אם אני מחבר LOCATOR ל IK בPOLE VECTOR העצם מקבלת ערכי ROTATION שוב. כמובן שזה לא טוב כי בשלב ה- BIND SKIN לא אוכל לחזור ל- BIND POSE . בקיצור איך אני משאיר את העצמות ללא ערכים של סיבוב גם אחרי שאני מחבר ידיות למינהן וקונסטריינים??????? שוב תודה למשיב האדיב!