בעיה ב-VOD של יס (אולי קשור ל-DNS) ו-DNS חלופי

splashy

New member
אז כנראה שהתקלה באמת לא קשורה ל-DNS

הממיר עדיין לא בסדר גם אחרי שחזרתי ל-DNS של 014.
הסיבה העיקרית שחשבתי עליה למעבר ל-DNS חלופי היא הגנה מפישינג שלהבנתי לא קיימת ב-DNS של 014. אני לא רוצה להוסיף כסף לשירות החדש שלהם שלהבנתי הוא גם לא מספיק אפקטיבי בהשוואה ל-DNS חלופי.
תודה על התגובה. האם יש סיבות נוספות להשתמש ב-DNS חלופי ומי לדעתך עדיף, OpenDNS או DNS של גוגל?
 

cheif

Member
מנהל
DNS

הסיכוי ששרת DNS יגרום לתקלה שאת נתקלת בה - קלוש. סביר שהבעיה בציוד או באיכות החיבור עצמו. לגבי שרתי DNS - ראי פוסט שלי לגבי ה-CYBERWALL.
&nbsp
http://www.netcheif.com/blog/?p=6214
 

splashy

New member
בעיה ב-VOD של יס (אולי קשור ל-DNS) ו-DNS חלופי

יש לי בעיה ב-VOD של יס שבאמצע תוכנית (זה קרה בכמה סדרות שונות ולא רק באחת), המסך נהיה שחור וצריך לחזור אחורה לשידור החי כי הממיר לא מגיב לפעולה אחרת.
דיברתי עם 3 נציגים של יס, אמרו לי פעמיים לעשות איפוס לממיר, איפוס לדיסק הקשיח וכלום לא עזר.
בסוף קבעו לי טכנאי להחלפת הממיר. מדובר בממיר יס מקס טוטאל.
קודם השתמשתי ב-DNS של OpenDNS שהגדרתי בראוטר אבל כשהשתמשתי באינטרנט ב-Wifi בסמארטפון זה עשה לי בעיות ואתרים לא נפתחו אז החזרתי ל-DNS של הספקית ועכשיו גם הגלישה בסמארטפון השתפרה וגם ה-VOD עובד טוב, לפחות ממה שראיתי בזמן קצר, כמובן שאני אמשיך לעקוב אחרי זה לאורך זמן ואראה אם אכן הבעיה נעלמה.
שאלתי היא, האם אכן זה יכול להיות קשור לשימוש ב-DNS לא של הספקית או שיש בעיה בממיר או בראוטר?
ועוד שאלה, האם כדאי באמת להשתמש ב-DNS של OpenDNS או של גוגל? האם זה באמת עדיף על ה-DNS של הספקית?
במידה וכן וזה בעייתי עם ה-VOD של יס, אוכל לנסות להגדיר את ה-DNS של הספקית (014) בממיר.
אודה לעצתכם. תודה מראש.
 

splashy

New member
היי צ'יף, תודה על התגובה. קראתי את הפוסט

ניסיתי לעבוד קצת עם OpenDNS (הגדרתי אותו בראוטר D-Link DIR-880L) והיו לי בעיות גישה לאתרים ולגוגל פליי בעיקר בסמארפון ב-Wifi אז נאלצתי לחזור ל-DNS של 014.
יכול להיות שזה קשור לראוטר? בכל מקרה שלחתי הודעה לתמיכה של D-Link, אולי הם יוכלו לעזור.
 

cheif

Member
מנהל
את יכולה לנסות גם את אלה של גוגל

8.8.8.8
8.8.4.4
 

noa_f

New member
אצלנו היתה בעיה עם ה-VOD ובשיחה עם נציג שירות שלהם

הוא הפנה אותי לערוץ שבודק כל מיני מאפיינים טכניים (100 אם אני לא טועה) ואחרי שהרצנו שם את הבדיקה, הוא טען שצריך לפתוח פורטים מסויימים בראוטר. אחרי פתיחה שלהם באמת הבעיה נפתרה. א-מ-מה? אנחנו לא נגענו בפורטים הללו מעולם. לכן ההשערה שלנו היא שהם שינו משהו בתוכנה שלהם לאחרונה ועכשיו צריך את הפורטים המסויימים הללו.
נסה שוב לדבר עם התמיכה הטכנית שלהם (טלפון, צ׳אט).
 
למעלה