רוב הזמן נח
Well-known member
בדפדפן זה אפשרי, אבל באפליקציה לא מצאתי שום דרך להתנתק מהחשבון. וגם לא ניתן להסיר את האפליקציה.
אז שיחזרתי את הטלפון להגדרות יצרן. הבעיה היא שזה לא ממש הגדרות יצרן. אחרי העדכון הגדול האחרון היו שינויים במערכת. מסתבר שזה נכנס אוטומטית להגדרות היצרן. אחרי הפעולה של איפוס להגדרות יצרן, הטלפון עלה כמו חדש אבל עם העדכון החדש, ולא כמו שהגיע במקור.
ובעיה חדשה. הקלטת השיחות נדפקה שוב. היו איתה בעיות בהתחלה שהיו לוחצים והיה נרשם שההקלטה נכשלה.
אחרי העדכון החדש זה סידר והיה אפשר להקליט. ועכשיו אחרי איפוס להגדרות יצרן, שהיה כולל את העדכון הגדול, ההקלטה שוב לא פועלת.
אז שיחזרתי את הטלפון להגדרות יצרן. הבעיה היא שזה לא ממש הגדרות יצרן. אחרי העדכון הגדול האחרון היו שינויים במערכת. מסתבר שזה נכנס אוטומטית להגדרות היצרן. אחרי הפעולה של איפוס להגדרות יצרן, הטלפון עלה כמו חדש אבל עם העדכון החדש, ולא כמו שהגיע במקור.
ובעיה חדשה. הקלטת השיחות נדפקה שוב. היו איתה בעיות בהתחלה שהיו לוחצים והיה נרשם שההקלטה נכשלה.
אחרי העדכון החדש זה סידר והיה אפשר להקליט. ועכשיו אחרי איפוס להגדרות יצרן, שהיה כולל את העדכון הגדול, ההקלטה שוב לא פועלת.