בעיה חמורה- לנובו יוגה 500

comer789

New member
בעיה חמורה- לנובו יוגה 500

מחשב הלנובו יוגה 500 שלי אינו מתעורר ממצב שינה! לפני שתרגישו שאתם חווים דה ז'ה וו, אציין כי כבר פרסמתי כאן זאת בעבר. מה שקרה מאז, הוא שהמחשב נלקח עם שליח למעבדת CPM.שלושה שבועות, אף אחד לא דיבר איתי, עד שבא שליח להחזיר לי את המחשב. בדו"ח המעבדה נכתב שהחליפו לי הארד דיסק נייד (להזכיר- מחשב חדש לגמרי). כמו כן, שעשו עדכוני דרייברים ועוד כל מיני בדיקת איכות, והחזירו לי את המחשב. אממה, זה שוב קורה! המחשב לא מתעורר ממצב שינה.

עכשיו, כבר בא לי לבכות. מחשב חדש, לא נהניתי ממנו לשנייה בגלל הבעיה הזאת. ואני כבר לא יודע מה לעשות. שוב לשלוח להם? שוב שלושה שבועות? ועוד בסוף יכולים לא לתקן? לתבוע? את מי לתבוע? KSP או לנובו? פשוט מתחרט שקניתי את המחשב הזה.אם למישהו יש הצעה, אני אשמח לשמוע, כי אין לי מושג מה לעשות פשוט.
 

אנטי 1

New member
יש לנו את אותו דגם של מחשב, אני לא מחסידי לנובו,

כתבתי תגובה מושקעת אבל הכל נמחק.
בקיצור , היתה לנו את אותה הבעיה,
נכנסתי לאתר של לנובו ועדכנתי את הצ'יפסט ואת הכרטיס
של הוידאו קארד.
תיכנס גם לאתר הזה של אינטל ותוריד משם דרייברים
למוצרים של אינטל
https://downloadcenter.intel.com/
שים לב- בכיבוי והדלקה של המחשב היו רק 3
אופציות, אחרי שזה הסתדר אז יש 4 אופציות :
שינה, מצב שינה הפעלה מחדש וכיבוי.
בהצלחה.

עכשיו המחשב עובד נורמלי לגמרי, לא מבין למה החליפו לך
הארד דיסק.
 

comer789

New member
לצערי

זו אינה הבעיה.הורדתי מהאתר של אינטל אליו הפנית אותי סורק אשר סורק את כל הרכיבים של אינטל שיש לי, ובדק מה זקוק לעדכון דרייבר, וכל שהיה חסר הוא עדכון לחיישן בלוטות'. אם כך, זה לא הדרייברים של המעבד.
&nbsp
ניסיתי אגב גם פשוט לבטל את המצב שינה (hibernate) לחלוטין (למרות שרכשתי מוצר שאני זכאי ליהנות מכל היבט אפשרי של המוצר הזה), אולם הביטול פשוט לא עבד: למרות שביטלתי מצב שינה (hibernate), הוא ממשיך להגיע למצב כזה, ולא להתעורר ממנו כמובן.
&nbsp
גם אם לאף אחד לא תהיה עצה, רק קחו את המקרה בחשבון בטרם תקנו מחשב של לנובו- ואל תקנו פשוט.
 

אנטי 1

New member
אין ספק שאתה צודק, זה מרגיז , אני הייתי אמור לקבל

זיכוי , הבת שלי מאוד אהבה את המחשב ובסופו של דבר הכל הסתדר
ועכשיו המחשב עובד טוב.

אגב, אם איזו מערכת הפעלה אתה? WIN10 או WIN8?
 

אנטי 1

New member
הפעלת את ה-lenovo solution center? שיש לך במחשב?

תנסה להפעיל אותו הוא יעדכן לך את הדרייברים ואל תשכח
להפעיל את המחשב מחדש אחרי עדכון דרייברים.
 

comer789

New member
עשיתי

כל העדכוני דרייברים שניסיתי לא עזרו. פשוט אין לי מושג.
 

אנטי 1

New member
שלחו לי , בזמנו, מהשרות של לנובו , את הקישור הזה

https://support.microsoft.com/en-gb/kb/920730

תלך לפי ההוראות, לא מסובך, תראה אם זה עוזר.

תבדוק אם יש עדכונים זמינים של ווינדוז, אצלי האנטי וירוס של
ESET , לא נתן לעדכונים לרדת אוט' הייתי צריך לבטל אותו
לזמן קצר כדי להתקין ת'עדכונים, ותקפיד לעשות
ריסטרט אחרי עדכונים, גם אחרי עדכונים של דרייברים.

לא ענית לשאלה ששאלתי , כמה אופציות יש לך בכיבוי והדלקה?
3 או 4?
 

אנטי 1

New member
אצלי כשזה לא עבד היו 3 מצבים, עכשיו כשזה תקין יש 4

מצבים, שינה, מצב שינה, הפעלה מחדש וכיבוי.

לדעתי, זה קשור ל-WINDOWS , תנסה להוריד את העדכונים
האחרונים שלהם.

כמו כן- תיכנס לקישור הבא
http://support.lenovo.com/il/he/pro...true&linkTrack=:Body_DetectProduct&beta=false

תלחץ על זהה את המספר הסידורי שלי, ותוריד את הדרייברים
שממליצים לך להוריד.

מקווה שזה יעזור לך.
 

comer789

New member
טוב

מה שעשיתי, הוא לבטל את מצב השינה (hibernate)> הגדרות חשמל מתקדמות> דיסק קשיח> כבה אף פעם . אני פשוט לא אהנה מן הפונקציה הזאת, שלדעתי לנובו פשוט לא באמת הצליחו להציע אותה כמו שצריך (עדכנתי את *כל* הדרייברים האפשריים, ניסיתי את כל הפתרונות באתר של לנובו ועדכנתי את הווינדוס). המחשב כעת נכנס למצב שינה, אבל לא לתרדמת.
&nbsp
מי שיש לו לנובו, ויש לו את הבעיה הזאת, אני מציע פשוט לבטל את המצב שינה (hibernate). למי שאין לנובו, אני מציע שישקול להישאר עם המתחרים.
&nbsp
 
למעלה