המכשיר אצלי כ 4 חודשים. היה עידכון מערכת לכולם, אני לא קיבלתי אותו אחרי מספר שיחות בירורים והמתנות נסעתי למעבדה מרחק של שעתיים,מעבדת סאני רשמית, עשו שם ככל הנראה איפוס והתקנה כולל העידכון. אמרו לא יקרה שוב,כמובן שישבתי כמה שעות לעדכן להוריד את האפליקציות שלי הגדרות שאני רוצה וכו' יצא עידכון אבטחה באפריל, כמובן עקבתי, לא קיבלתי את העידכון שוב! כולם כמובן קיבלו בדקתי. לא דרך האוויר לא דרך האפליקציה במחשב לא במצב בטוח. שוב בשיחות עם השירות של סאני הם המעבדה הרשמית של סמסונג ישראל, מתחיל אותו סיפור, תמתין עוד כמה ימים, שלח דו"ח שגיאות. לא מוכנים למשלוח של הפון למעבדה על חשבונם. פה אציין שאני נכה קשה. עוד לא שילמתי על המכשיר אפילו רכשתי בתשלומים. מבחינתי אני בקשתי מכשיר חדש, כמובן שאצטרך שוב להתקין ולעדכן ולעשות סיסמאות והגדרות ( זה קשה לי בגלל פגיעה מוחית ) אבל התקווה שאחרי זה יקבל עידכוני מערכת ואבטחה לשנים הבאות. מקרה מוזר לא מצאתי ברשת משהו דומה...אם מישהו מצא ויש פיתרון שאני יכול לעשות ( לא איפוס זה אני יכול ואולי יפתור...אבל אני רוצה להמנע ) ..אשמח.
ובכלל, אולי זו תקלה קטנה בסדר גודל, מצאתי רק עוד בחור אחד שיש לו את זה קנה ימים אחריי את המכשיר הוא בחר לא לעדכן בכלל, הסברתי לו שזה טעות אבל בחירה שלו. אבל שתדעו שיש תקלה כזו.
תציעו גם מה לעשות, דרשתי פון חדש מהאריזה למקרה שיש בעיה בפון שלי או בסדרה מסויימת. לתבוע? איפה תובעים? משהו אחר..אשמח למשהו שיפתור את העיניין סופית בלי מהומה ועיניינים..לא רוצה פיצויים או משהו רוצה מכשיר שיתעדכן פשוט כמו שאמור להיות. תודה
ובכלל, אולי זו תקלה קטנה בסדר גודל, מצאתי רק עוד בחור אחד שיש לו את זה קנה ימים אחריי את המכשיר הוא בחר לא לעדכן בכלל, הסברתי לו שזה טעות אבל בחירה שלו. אבל שתדעו שיש תקלה כזו.
תציעו גם מה לעשות, דרשתי פון חדש מהאריזה למקרה שיש בעיה בפון שלי או בסדרה מסויימת. לתבוע? איפה תובעים? משהו אחר..אשמח למשהו שיפתור את העיניין סופית בלי מהומה ועיניינים..לא רוצה פיצויים או משהו רוצה מכשיר שיתעדכן פשוט כמו שאמור להיות. תודה