בעיה מוזרה בSamsung Galaxy S20 FE לא 5G

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
המכשיר אצלי כ 4 חודשים. היה עידכון מערכת לכולם, אני לא קיבלתי אותו אחרי מספר שיחות בירורים והמתנות נסעתי למעבדה מרחק של שעתיים,מעבדת סאני רשמית, עשו שם ככל הנראה איפוס והתקנה כולל העידכון. אמרו לא יקרה שוב,כמובן שישבתי כמה שעות לעדכן להוריד את האפליקציות שלי הגדרות שאני רוצה וכו' יצא עידכון אבטחה באפריל, כמובן עקבתי, לא קיבלתי את העידכון שוב! כולם כמובן קיבלו בדקתי. לא דרך האוויר לא דרך האפליקציה במחשב לא במצב בטוח. שוב בשיחות עם השירות של סאני הם המעבדה הרשמית של סמסונג ישראל, מתחיל אותו סיפור, תמתין עוד כמה ימים, שלח דו"ח שגיאות. לא מוכנים למשלוח של הפון למעבדה על חשבונם. פה אציין שאני נכה קשה. עוד לא שילמתי על המכשיר אפילו רכשתי בתשלומים. מבחינתי אני בקשתי מכשיר חדש, כמובן שאצטרך שוב להתקין ולעדכן ולעשות סיסמאות והגדרות ( זה קשה לי בגלל פגיעה מוחית ) אבל התקווה שאחרי זה יקבל עידכוני מערכת ואבטחה לשנים הבאות. מקרה מוזר לא מצאתי ברשת משהו דומה...אם מישהו מצא ויש פיתרון שאני יכול לעשות ( לא איפוס זה אני יכול ואולי יפתור...אבל אני רוצה להמנע ) ..אשמח.
ובכלל, אולי זו תקלה קטנה בסדר גודל, מצאתי רק עוד בחור אחד שיש לו את זה קנה ימים אחריי את המכשיר הוא בחר לא לעדכן בכלל, הסברתי לו שזה טעות אבל בחירה שלו. אבל שתדעו שיש תקלה כזו.
תציעו גם מה לעשות, דרשתי פון חדש מהאריזה למקרה שיש בעיה בפון שלי או בסדרה מסויימת. לתבוע? איפה תובעים? משהו אחר..אשמח למשהו שיפתור את העיניין סופית בלי מהומה ועיניינים..לא רוצה פיצויים או משהו רוצה מכשיר שיתעדכן פשוט כמו שאמור להיות. תודה
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
המכשיר אצלי כ 4 חודשים. היה עידכון מערכת לכולם, אני לא קיבלתי אותו אחרי מספר שיחות בירורים והמתנות נסעתי למעבדה מרחק של שעתיים,מעבדת סאני רשמית, עשו שם ככל הנראה איפוס והתקנה כולל העידכון. אמרו לא יקרה שוב,כמובן שישבתי כמה שעות לעדכן להוריד את האפליקציות שלי הגדרות שאני רוצה וכו' יצא עידכון אבטחה באפריל, כמובן עקבתי, לא קיבלתי את העידכון שוב! כולם כמובן קיבלו בדקתי. לא דרך האוויר לא דרך האפליקציה במחשב לא במצב בטוח. שוב בשיחות עם השירות של סאני הם המעבדה הרשמית של סמסונג ישראל, מתחיל אותו סיפור, תמתין עוד כמה ימים, שלח דו"ח שגיאות. לא מוכנים למשלוח של הפון למעבדה על חשבונם. פה אציין שאני נכה קשה. עוד לא שילמתי על המכשיר אפילו רכשתי בתשלומים. מבחינתי אני בקשתי מכשיר חדש, כמובן שאצטרך שוב להתקין ולעדכן ולעשות סיסמאות והגדרות ( זה קשה לי בגלל פגיעה מוחית ) אבל התקווה שאחרי זה יקבל עידכוני מערכת ואבטחה לשנים הבאות. מקרה מוזר לא מצאתי ברשת משהו דומה...אם מישהו מצא ויש פיתרון שאני יכול לעשות ( לא איפוס זה אני יכול ואולי יפתור...אבל אני רוצה להמנע ) ..אשמח.
ובכלל, אולי זו תקלה קטנה בסדר גודל, מצאתי רק עוד בחור אחד שיש לו את זה קנה ימים אחריי את המכשיר הוא בחר לא לעדכן בכלל, הסברתי לו שזה טעות אבל בחירה שלו. אבל שתדעו שיש תקלה כזו.
תציעו גם מה לעשות, דרשתי פון חדש מהאריזה למקרה שיש בעיה בפון שלי או בסדרה מסויימת. לתבוע? איפה תובעים? משהו אחר..אשמח למשהו שיפתור את העיניין סופית בלי מהומה ועיניינים..לא רוצה פיצויים או משהו רוצה מכשיר שיתעדכן פשוט כמו שאמור להיות. תודה
עידכון קצר..סופו של דבר חייב לנסוע למעבדה. מחר בעז"ה אסע שלושה עידכונים לא קיבלתי אמרו...פיצו ב150 ש"ח שאוכל לקחת בהם מוצר בחנות..די מצחיק כי מה כבר אפשר לקחת שם...אבל יותר טוב מכלום אני מניח. מחר אני מקווה ימצאו את מקור הבעיה ואוכל לספר פה מה קרה ולמה לא קיבל עידכון ואם יש משהו שמפריע שצריך להמנע ממנו וכו'..
 

em28

Well-known member
מי שמצפה לשירות מהיבואן "הרשמי" עאלק של סמסונג בישראל צפוי להתאכזב פעם אחרי פעם.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
מי שמצפה לשירות מהיבואן "הרשמי" עאלק של סמסונג בישראל צפוי להתאכזב פעם אחרי פעם.
מה זה "רשמי" ? סאני זה היבואן הרשמי...למה מרכאות? חוץ מזה הקשר שלי ישירות עם סמסונג ישראל הם לא מתחמקים...
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
לא הבנתי, יש לך מכשיר של סאני או של סמסונג ישראל ? של מי האחריות ? מי נותן לך שירות ?
קניתי בבזק...סאני היבואן המעבדות אני מאמין סמסונג ...ויש תמיכה של סמסונג בפון...ההפעלה של האחריות במספר של סמסונג 3603* ונסעתי לחנות של סמסונג בכרמיאל..יותר מזה אני לא ממש יודע ולא משנה לי כל כך.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
אוקיי..הייתי במעבדה לא הצליחו לעדכן ללא איפוס כמובן גיביתי למחשב לפני אז יחסית היה פשוט לשחזר...שלחו דו"ח מעמיק לסמסונג ויבדקו לעומק למה זה קורה..יחזירו לי תשובה. וקניתי צמיד חכם ב150 ש"ח במקום 300 ש"ח זה הפיצוי שלי על הטרטור..סמסונג בסדר מבחינתי תקלות באגים קורים זה נפל עליי....מאמין שזה ייפתר..בהמשך. אם לא אז אדרוש מכשיר אחר עם פיצוי אותו מכשיר אבל 5G עם המעבד היותר טוב...:)
 
למעלה