בעיה מוזרה עם ברזיל

preacher

New member
בעיה מוזרה עם ברזיל

תגידו, *זה* קרה למישהו? רינדרתי אחת הדמויות הישנות שלי והופיעו כתמים שחורים מוזרים על הרגליים. מה שמוזר זה שלידיים והגוף יש בדיוק אותו חומר ועליהם אין שום כתם. מה שלא עשיתי הם נשארו. לא יודע אם זה קשור למשהו אבל השתמשתי במקס 3.1 ו-CHARACTER STUDIO בשביל הפוזיציה.
 

ejay

New member
בתור נסיון ראשוני,

שנה את הגריד למוד של manual hybrid, זה פותר הרבה בעיות כאלה. מהן הגדרות הדגימה בהן אתה משתמש? (gi samples )
 

preacher

New member
אה, תודה, אבל... מה זה?

לא מצאתי גריד או MANUAL HYBRID במשתנים של ברזיל. איפה זה? אני משתמש באלפא 0.2.26. ה- SAMPLE RATE שלי הוא 25. ניסיתי גם 15, בלי שינוי.
 

ejay

New member
יש בחלון ההגדרות תיבת קומבו

עם הכותרת "raytrace acceleration " או משהו כזה. לידה יש כפתור עם הכיתוב "..." - לחץ עליו, וייפתח חלון נוסף- בחלק העליון שלו תמצא את התיבה שמאפשרת לבחור את סוג הגריד. לגבי sample rate - טעיתי בשם של המשתנה, התכוונתי לshade rate (שתי תיבות של מינימום ומקסימום).נסה לשים אותו על 3- , 0 . samplerate של 25 הוא בד´כ בסדר לסצנות כאלה.
 

preacher

New member
תודה על העזרה! מצאתי את הבעיה

המאש של הרגליים היה מוכפל בטעות - שני מאשים זהים אחד על השני, וזה יצר את הבעיה. עכשיו כשמחקתי אחד זה מרנדר בסדר גמור.
 

Gorgon

New member
BLEND MAPS

זה נראה לי יותר כמו BLEND MAP אם SPLOCH מאשר BRAZIL... ניסית לרנדר בלי BRAZIL? מה קורה אז? בכל מקרה...אני מסכים אם EJAY 100%
 
למעלה