בעיה עם חשבון מושעה באיביי,מבקש את עזרתכם
מצטער על החפירה, זה קצת ארוך...
אחרי חודש של מכירות מוצלחות, איביי החליטו להשעות לי את החשבון.
התקשרתי אליהם והנציג טוען שעליי לשלוח אליהם כל מני פרטים ומסמכים מזהים.
שלחתי את המסמכים ועכשיו אני מחכה לתשובה מהם.
הבעיה היא שכרגע יש לי ליסטים שהיו בהם המון קניות, וברגע שאיביי מסירים ליסט הם שולחים מייל ללקוח בו הם ממליצים לפתוח תיק כנגד המוכר.
חשוב לי לציין שאת כל המוצרים ששילמו עברום שלחתי, יחד עם מספר מעקב- אני לא מנסה לרמות אף לקוח.
כרגע יש לי כמעט 15 תיקים פתוחים באיבי ובפייפל. (פניתי ללקוחות, חלק סגרו את התיקים וחלק מנסים לעקוץ, ולזכות בכסף שלהם בחזרה ולא להחזיר את המוצר).
למזלי, הספקתי למשוך את כל הכסף מפייפל לפני כל הבלאגן, ומה שקרה עכשיו זה שחשבון הפייפל שלי נמצא במינוס...
השאלה שלי היא כזו:
לאור המצב שנוצר, אני בספק גדול אם אוכל לשקם את החשבון שלי באיביי (למרות שכרגקע הוא עדיין על 500 פידבקים חיוביים ללא אף שלילי).
המון תיקים פתוחים, ובקשות החזר מפייפל ואיביי יגרמו לי להרבה הוצאות לפי מה שנראה לי, ולכן לצערי אני ממש בספק אם אוכל לשוב ולתפעל את החשבון שלי שוב.
פייפל ואיביי היו מקושרים לכרטיס האשראי שלי.
ביטלתי את הכרטיס וביקשתי לחסום כל חיוב עתידי מפייפל ואיביי.
האם במידה ועכשיו אני רוכש מחשב חדש, ופותח דרכו חשבון מוכר באיביי + חשבון פייפל חדש שמקושר לכרטיס אשראי נטען - איביי ופייפל יוכלו לדעת שאני זה שעומד מאחורי החשבונות הנ"ל?
האם יש לכם רעיון כולשהו איך להתמודד עם המצב הבעייתי הזה? דיברתי כבר עם איביי ופייפל בטלפון, ובשניהם אמרו לי שכרגע התיקים לא הסלימו ולכן הם לא מתערבים בנידון.
מודה לכם מראש על כל עזרה או תגובה בנושא.
מצטער על החפירה, זה קצת ארוך...
אחרי חודש של מכירות מוצלחות, איביי החליטו להשעות לי את החשבון.
התקשרתי אליהם והנציג טוען שעליי לשלוח אליהם כל מני פרטים ומסמכים מזהים.
שלחתי את המסמכים ועכשיו אני מחכה לתשובה מהם.
הבעיה היא שכרגע יש לי ליסטים שהיו בהם המון קניות, וברגע שאיביי מסירים ליסט הם שולחים מייל ללקוח בו הם ממליצים לפתוח תיק כנגד המוכר.
חשוב לי לציין שאת כל המוצרים ששילמו עברום שלחתי, יחד עם מספר מעקב- אני לא מנסה לרמות אף לקוח.
כרגע יש לי כמעט 15 תיקים פתוחים באיבי ובפייפל. (פניתי ללקוחות, חלק סגרו את התיקים וחלק מנסים לעקוץ, ולזכות בכסף שלהם בחזרה ולא להחזיר את המוצר).
למזלי, הספקתי למשוך את כל הכסף מפייפל לפני כל הבלאגן, ומה שקרה עכשיו זה שחשבון הפייפל שלי נמצא במינוס...
השאלה שלי היא כזו:
לאור המצב שנוצר, אני בספק גדול אם אוכל לשקם את החשבון שלי באיביי (למרות שכרגקע הוא עדיין על 500 פידבקים חיוביים ללא אף שלילי).
המון תיקים פתוחים, ובקשות החזר מפייפל ואיביי יגרמו לי להרבה הוצאות לפי מה שנראה לי, ולכן לצערי אני ממש בספק אם אוכל לשוב ולתפעל את החשבון שלי שוב.
פייפל ואיביי היו מקושרים לכרטיס האשראי שלי.
ביטלתי את הכרטיס וביקשתי לחסום כל חיוב עתידי מפייפל ואיביי.
האם במידה ועכשיו אני רוכש מחשב חדש, ופותח דרכו חשבון מוכר באיביי + חשבון פייפל חדש שמקושר לכרטיס אשראי נטען - איביי ופייפל יוכלו לדעת שאני זה שעומד מאחורי החשבונות הנ"ל?
האם יש לכם רעיון כולשהו איך להתמודד עם המצב הבעייתי הזה? דיברתי כבר עם איביי ופייפל בטלפון, ובשניהם אמרו לי שכרגע התיקים לא הסלימו ולכן הם לא מתערבים בנידון.
מודה לכם מראש על כל עזרה או תגובה בנושא.