בעיה עם טקסטורה במאיה

adi(-:

New member
בעיה עם טקסטורה במאיה

שלום לכולם, אני מנסה ללמוד לעבוד עם טקסטורות. מידלתי כיסא ושמתי אותה הטקסטורה לכריות של המושב והמשענת. הטקסטורה התווספה למושב, אבל הכרית של המשענת נעשתה שקופה. לא הצלחתי למצוא מה הבעיה עם המשענת. אשמח אם תוכלו לתת לי כיוון איך לפתור את הבעיה. תודה, עדי
 

Esteviezer

New member
נראה שה-Material כבר לא קשור

למודל. אני לא יודע איך אומרים את זה בעברית אז: Assign the material to the model.
 

adi(-:

New member
לא בטוחה שהבנתי

בשתי הכריות השתמשתי באותו ה material ובכל אחת מהן הוא מופיע ב attribute editor, אבל בכרית התחתונה אפשר לראות את הטקסטורה והכרית של המשענת הפכה להיות שקופה ברגע ששמתי עליה את הטקסטורה. ניסיתי לשים על הכרית של המשענת Material פשוט יותר, רק shader עם צבע, ללא ה Pattern של הבד ולא היתה בעיה. הכרית נעשית שקופה רק עם הוספת הטקסטורה לחומר. איפה כדאי לחפש את הבעיה ? במודל של הכרית ? בפרמרים של הטקסטורה ? המון תודות, עדי
 

Esteviezer

New member
באמת מוזר...

יכול להיות שהבעיה במודל. אם זה NURBS תנסי להפוך לפוליגונים. אם זה לא עובד תנסי לייצא את המודל ולייבא לסצינה חדשה. ואז שוב לתת את החומר עם הטקסטורה למודל. יכול להיות במקרה שהכרית העליונה היא Copy של הכרית התחתונה?
 

adi(-:

New member
תודה על ההצעות, זה לא עבד

ניסיתי ליצא ולייבא את הכסא ולתת לו מחדש את הטקסטורה, זה לא עבד. עד כמה שזכור לי, הכרית של המשענת התחילה כ copy מהמשענת עצמה ולא מהכרית של המושב. כל הכסא מודל עם פוליגונים ולא Nurbs. ניסיתי להוסיף את הטקסטורה של הבד לכל חלקי הכסא וגם במשענת (לא הכרית) יש בעיה דומה והיא קיבלה את האפקט השקוף הזה. שאר חלקי הכסא קיבלו את הטקסטורה.
 

ננהננה

New member
יכול להיות שאין מיפוי ל- UV?

אולי תנסי לתת למודל של המשענת איזשהו projectuon
 
למעלה