בעיה עם משלוח שנשלח דרך אקו פוסט

koldunia

New member
בעיה עם משלוח שנשלח דרך אקו פוסט

יש לי לקוח ששלחתי לו את המוצר ב-10/12 והמוצר נשלח ב-12/12 לארה״ב דרך אקו פוסט. הלקוח פתח קייס שהמוצר לא התקבל. כשבדקתי דרך המס׳ מעקב אין עידכונים. מה עושים במקרה כזה? איך אפשר לתבוע את הדואר ולהחזיר לפחות את הכסף על המשלוח? והאם אפשר להוסיף מס׳ מעקב עכשיו לקייס וזה לא יגרור דיפקט? תודה לעוזרים
 

BIKESTOP

New member
בעיה מוכרת

יש לי גם כמה משלוחים מהתאריך הזה נשלחו באקו פוסט לארה"ב והססטוס האחרון הוא מסריקה בארץ היה לי גם קייס שכבר ניסגר לטובת הלקוח.
הדבר היחיד שאתה יכול לעשות הוא להתנצל ולהרגיע את הלקוח בטענה שבתאריכים אילו יש הרבה לחץ בדואר ולבדוק במקביל אם הסריקה בארה"ב מתעדכנת.
אם הוא יסלים את הקייס ועדיין לא רואים סריקה איבי יזכו אותו וזה יגרום לדפקט אם לחכות ולראות סריקה או לזכות אותו מבלי שיסלים זה כבר לשיקולך.
בנוגע לתביעה מול הדואר, אתה יכול לחכות 30 יום עד לתאריך 10.1 ולשלוח תביעה לדואר דרך אתר הדואר - צור קשר\שירות לקוחות\חבילה לחול\דבר דואר שלא הגיע ליעדו כדאי לצלם את אישור המשלוח של הדואר שמראה חותמת של הדואר ומספר מעקב והחשבונית שהוצאת ללקוח עם ערך המוצר אם יש לך ולהתפלל. לפעמים הם מחזירים את הכסף.
 

koldunia

New member
המשך

אתה אולי יודע איזה שירות מעביר את החבילות של eco post בתוך ארה״ב?
 
למעלה