בעיה קשה קשה קשה

בעיה קשה קשה קשה

זה הולך ככה... לפני כמה חודשים הכרתי מישהו. היה נחמד היה נעים. זה היה אחרי פרידה קשה וזה התאים לי. אחרי תקופה התגלה לי שיש בחורה בהריון מתקדם ממנו. הם היו בני זוג תקופה. ניסיתי כמה פעמים להפסיק את הקשר איתו ולא הצלחתי. שוב ושוב הסתבכנו ביחד. לא מזמן נולד הילד. הם גרים יחד בדירה שכורה. הוא אמר לי שאחרי ההריון היא תעזוב להורים שלה. בינתיים היא עם התינוק אצל משפחה שלה באותה עיר. הוא טוען שהם לא ביחד והכל סביב ההריון והילד. בשיחות שלהם זה תמיד ענייני "תקנה, תביא" וכדומה והרבה פעמים הם סתם מתחילים להתוכח. היא דיברה איתי ואמרה לי "אל תהרסי משפחה". הוא אומר שהיא פשוט לא רוצה שהוא יהיה עם אף אחת אחרת. הוא בקושי נמצא איתה. כל הזמן הוא עם חברים, בביזנס שלו, בבית לבד. בקיצור, אני מהסיפור הזה לא הבנתי כלום. אני מאמינה לו שהוא לא רוצה אותה ולא נמצא איתה, אבל לא ברור לי מה איתה. הוא אומר שהיא לא אוהבת אותו אבל פשוט מקנא. ואיך אני קשורה לסיפור? אני לא רוצה אותו כבן זוב, אבל בכל זאת אני והוא נקשרנו. כל פעם אני מנתקת וחוזרת ועושה טעויות בלי סוף. הבעיה בכל הסיפור הזה היא שאני מלאה ברגשות אשם ולא יודעת מה לעשות עם עצמי. אם הייתי חושבת שהם ביחד וזוג ובלה בלה לא הייתי נכנסת לסיפור הזה. אצלי זה היה ככה- קודם לא ידעתי ואחרי זה קיבלתי את זה שהוא אומר שהוא לא איתה. אבל הקטע של ההריון והילד וזה פשוט משגע אותי ואני משתגעת מרוב אשמה. ובכל זאת, שוב ושוב אני חוזרת לפגוש אותו ועושה עוד טעויות. כתבתי מבולבל כי אני מבולבלת לגמרי. תכתבו מה שבא לכם, אבל ענייני. מי שרוצה לקלל אותי ולומר שאני דוחה-בסדר. אבל זה לא ממש עוזר לי.
 
היי

בלי כל קשר לסיפור - בנאדם עם ילד מעבר קודם זה תיק. תיק רציני. יצאתי תקופה יחסית ארוכה עם מישהו שיש לו ילדה... הסתדרתי מעולה עם הילדה והכל היה יפה וטוב... זה הגיע למצב שאפילו ההורים שלי קיבלו את זה... בכל מקרה, זה לא העניין, העניין הוא שלא משנה מה - זה תיק! בלי שום קשר להיא רוצה אותו או הוא אותה - ענית לעצמך.... את לא רוצה אותו כבנזוג.... וברגע שהחלטת אז אין פה הרבה מה לעשות.... להתנתק. ניתוק טוטאלי.... אל תעשי את הטעות הזאת ותישמרי על קשר רק כי "נקשרתם"... בעתיד אולי תהיו ידידים, נטו ידידים. כרגע, אני חושבת שהכי נכון לך זה פשוט להתנתק ממנו.. ועל מה בדיוק את מרגישה אשמה? לא הצלחתי להבין... הוא זה שצריך להרגיש לא בסדר או מה שזה לא יהיה..
 

Lir האחת

New member
בעיה..

השאלה מה את רוצה ממנו. את צריכה לברר טוב עם עצמך. אם את לא רוצה אותו בתור בן זוג, וזה רק להעביר את הזמן - אז תהיי איתו אבל לא מעורבת מידי בחייו. ואם את רוצה אותו בתור בן זוג, אז את צריכה לקבל את העובדה שיש לו ילד ממישהי, והם תמיד יהיו חלק מהחיים שלו בצורה כזאת או אחרת. את יודעת מה הבעיה הקשה בסיפורים האלה? הבעיה הקשה מתעוררת כאשר לא ברור איזה סוג של קשר רוצים עם אותו בן אדם שאליו נקשרים. אז גם אין ליין אחד קבוע בהתנהגות..את לא מצליחה לנתק איתו הקשר, את מעורבת בחייו, ואת לא רוצה אותו בתור בן זוג. אני אומרת, קודם כל תחליטי עם עצמך ואחרי זה איתו מה את רוצה.. משם כבר תדעי איך להתקדם.
 
למעלה