בעיה רצינית עם החשבון, אשמח לעצתכם
היי
בתחילת השנה החלטתי לנסות שירות חדש של משלוחים שהוא לא דואר ישראל. על הנייר ולפי מה שנציגת החברה אמרה לי, זה היה אמור להיות מדהים.
אז שהו, שלא ממש. חבילות ששלחתי ב-3 עדיין אין עדכון מעקב מעבר לזה שמספר המעקב נקלט במערכת. יש פריטים ששלחתי לפני כמה ימים שכלל לא מופיעים במערכת.
הלקוחות מתחילים לשאול שאלות, ובצדק.
האם הייתם פונים ללקוחות באופן יזום ומסבירים את המצב, או מחכים שחלק לא ישימו לב ומנסים להרגיע את אלה שפונים אליכם ?
אני באמת לא יודע מה לעשות, שלחתי בערך 15 חבילות איתם ואם יהיו בעיות זו יכולה להיות מכה ניצחת לחשבון. האמת, אני גם אשם בזה שסמכתי עליהם בלי להוציא חבילה אחת ולבדוק...
היי
בתחילת השנה החלטתי לנסות שירות חדש של משלוחים שהוא לא דואר ישראל. על הנייר ולפי מה שנציגת החברה אמרה לי, זה היה אמור להיות מדהים.
אז שהו, שלא ממש. חבילות ששלחתי ב-3 עדיין אין עדכון מעקב מעבר לזה שמספר המעקב נקלט במערכת. יש פריטים ששלחתי לפני כמה ימים שכלל לא מופיעים במערכת.
הלקוחות מתחילים לשאול שאלות, ובצדק.
האם הייתם פונים ללקוחות באופן יזום ומסבירים את המצב, או מחכים שחלק לא ישימו לב ומנסים להרגיע את אלה שפונים אליכם ?
אני באמת לא יודע מה לעשות, שלחתי בערך 15 חבילות איתם ואם יהיו בעיות זו יכולה להיות מכה ניצחת לחשבון. האמת, אני גם אשם בזה שסמכתי עליהם בלי להוציא חבילה אחת ולבדוק...