בעיה של התעלפיות.....

guybh1

New member
בעיה של התעלפיות.....

כבר מספר שנים אני חובה באופן לא קבוע בעיה של התעלפיות ואיבודי הכרה לא מוסברים. אני מתעורר בבוקר עם כאבי ראש עזים ויודע כי באותו יום אני הולך להתעלף, בשל כך למדתי כי באותו יום אני צריך לאכול שוקולד וכך אני לא מתעלף, בנוסף אם התעלפתי אז זה מתחיל בסחרחורת חזקה ואני רואה שכול העולם מסתובב לי בעניים לאחר מכן אני רואה מספר שניות שחור בעניים ואז מאבד את ההכרה למספר שניות מייד אני אוכל שוקולד או משהו ממותק ואז אני נרגע יש לציין שבמהלך ההתקף אני מציע כולי ומרגיש גלי חום חזקים בגוף ברצוני לשאל האם זה קשור לרמת סוכר בדם כי התגלה שיש לי רמה נמוכה מהממוצע, אני בן 24 ולפני שנה עברתי תאונת דרכים ובמהלכה ניתוח בירך אך ההתעלפיות התרחשו לפני יותר משנתיים ברצוני לקבל חוות דעת או הפנייה לרופאים ממוחים מאיזור הדרום בתודה מראש אינג´ גיא בן חמו
 
היי גיא.

לפי מה שאתה מתאר, התופעות האלו דומות לתופעות של היפוגליקמיה והיפרגליקמיה (יש במאמרים מידע על שני התופעות) שהם תופעות שקשורות לסוכרת. הסחרחורת ואיבוד ההכרה למס´ שניות מעידות על לחץ דם נמוך. ביררתי בשבילך לרופאי סוכרת ממכבי ולצערי לא מצאתי. אתה יכול לברר בקופת החולים שבה אתה מטופל, האם יש רופא מומחה לסוכרת אני בטוחה שיש. מקווה שעזרתי, ובהצלחה!!
 

M a x

New member
התעלפויות...

גיא התופעות שתיארת מזכירות במידה רבה את התסמינים של צרה ושמה היפוגלוקימיה ראקטיבית,ההתעלפויות וההרגשה הרעה כמו גם הדרך שבה הכל חולף עם מתן סוכר מזכירים מאד את ההיפגלוקמיה המוכרת והלא חביבה כלל על חולי סוכרת המקבלים טיפול תרופתי. עצתי לך פנה לרופא המשפחה ובקש ממנו הפניה לצורך בדיקת רמות אינסולין בדם בצום ולאחר ארוחה ,אם אני צודק תמצא כי רמות האינסולין אצלך גבוהות משמעותית מהונרמה. מכאן ואילך יוכל הרופא לתת לך את הטיפול הדרוש לך לצורך מניעת ההתעלפויות. מאחל לך בריאות והרגשה טובה.
 
למעלה